-פרק 8-
רצתי לכיוון חדר השרותים, ראיתי שהתלמיד החדש (עוז) עקף אותי ונכנס מלפני.
כשבאתי להיכנס ראיתי את גיל ועוד שני תלמידים בורחים מהשרותים והולכים לכיוון הכיתה.
אחרי כמה דקות נכנסתי לשרותים ועוז ביקש מימני: "המורה אתה יכול לתת לי ולריין כמה דקות?"
"תקשיב הבטחתי לאח שלו שאני לא עוזב אותו אם קורה משהו" לא ידעתי מה לענות כל כך, ראיתי את ריין יושב בצד מקפל את הרגלים שלו ומניך את הראש עליהם.
"המורה בבקשה תן לי 5 דקות אם אני לא יוצא עוד 5 דקות עם ריין תיכנס לבדוק מה קורה... טוב?!"
"אוקי אוקי, 5 דקות!" אמרתי ויצאתי מהשרותים לא אבנתי מה קרה שהוא התנהג ככה, עוז ממש דאג לריין.
-עוז-
שהגעתי לחדר השרותים ראיתי את ריין יושב בצד ושתי בנים מרביצים לו ,כשראיתי את גיל שם אבנתי למה ריין לא מחזיר להם, הוא השתתק ולא יכל לזוז.
הלכתי לאחד משתי הבנים והכנסתי לו הגרוף לבטן השני העפתי אחורה לרצפה והם הלכו לבחוץ לגיל לא היה מה לעשות אז הוא גם הלך, יכולתי לריב איתם עכשיו מכות שזה יגמר במיון אבל לא יכולתי שריין יראה אותי ככה, יש לריין סיוטים מהדברים האלה במילה.
ישאר אחרי שאם הלכו התישבתי על הרגלים ונתתי חיבוק לריין, הוא קפץ אחורה וכשאבין שזה אני שמחבק אותו הוא התחיל לבכות.
אחרי בארך שתי דקות שמעתי את הדלת נפתחת ואמרתי לריין שאני רגע מגיע, ראיתי את המורה שלנו מודאג לגבי ריין אז ביקשתי ממנו להיות כמה דקות עם ריין לבד כדי שהוא יוכל לחזור לעצמו, לקח זמן לשכנע אותו אבל הצלחתי בסופו של דבר.
היה לי 5 דקות כדי להחזיר את ריי למציאות ולארות לו שאני פה שומר עליו...
התישבתי לידו, הראש שלו היה מושפל כלפי מתה ביקשתי ממנו להרים את הראש שלו אבל הוא סירב, לא רציתי לאחריך אותו נזכרתי במה שקרה לפני שנתיים וזה העביר בי צמרמורת.
"אתה רוצה לצאת לבחוץ לנשום אוויר?" שאלתי כשהוא הרים את הראש לראות מי יושב לידו.
"איך הגעתה לפה?" הוא שאל וחיך חיוך מזויף, "אתה לא צריך לחיך עם לא טוב לך אני פה בשבילך בכל מצב" אמרתי , "אני באמת מחיך כי אני שמח שאתה פה, אולי הוא לא נראה אמיתי בגלל מה שקרה עכשיו" ריין אמר וחזרתי על השאלה "רוצה לצאת לבחוץ?"
"אוקי, תודה לך" ריין אמר ונעמד על הרגלים, הרגלים שלו רעדו מעת אז עזרתי לו ,הוא נאחז בי.
-ריין-
יצאנו מהשרותים וראינו את יגאל אם פרצוף מודאג וסקרן.
"התקשרתי לאור, הוא בדרך לפה ריי" יגאל אמר ונתן לי חיבוק, "איך אתה?" שאל לאחר ששיחרר אותי מהחיבוק שלו.
"לא ואוו אבל יותר טוב ממקודם" אמרתי ושמעתי שקוראים לי , הפנתי את המבט לצד וראיתי את אור רץ לכיוון שלי. תוך מספר שניות הוא הגיע ונתן לי חיבוק ולא שחרר, אחרי דקה שהוא מחבק אותי הוא שחרר ורצה לאביא חיבוק גם ליגאל אבל הוא לא רצה בגלל שיש תלמיד אחר איתנו (עוז) לא סיפרתי לאף אחד עלי ועל עוז למרות שאנכנו ביחד שלוש שנים.
לא סיפרתי לאור כי מתי שהוא רואה את עוז אור מתעלם ממנו הוא מדבר אליו דוחה.
"ריי!" אור הרים עלי את הטון דיבור ודפק לי מבט " מה אמרתי לך לגביו" הוא המשיך לדבר.
" מה הבעיה אם עוז?! אני לא מבין אותך" אמרתי והוספתי " לידע כללי הוא ועדן החברים היחידים שבסדר איתי בכיתה החרא הזאת , כולם בצד של גי-הבן זונה הזה אתה יודע למי אני מתכוון" לא יכולתי לאוצי את השם שלו מהפה שלי.
"אני יודע" אור אמר ונהנח, " אתה לא חייב שיהיו לך הרבה חברים אתה יודע... לי בגיל שלך היה לי חבר אחד שגם הוא היה בן אלף" אור נשם נשימה עמוקה ואני הגבתי על מה שאמר " לך היה בן זוג בגיל הזה ולפי איך שאני זוכר היה לך הרבה חברים ואתה זרקה אותו בגלל שטות"
"טוב אז זרקתי אותו על כלום אבל אני גם הייתי בכיתה י' ואני יודע איך זה מרגי.." קטעתי אותו בעמצה ואמרתי לו בטון דיבור שנשבר לי כבר מהשיחה הזאת היה לי דמעות בעניים שאמרתי את המשפט הזה (טוב אולי לא משפט)-
-----
סוף פרק 8❤️
אם יש לכם עצות בשבילי לכתיבה אני השמח לקבל... תודה😁
YOU ARE READING
האמת מתגלה אחרי הסערה
Romanceתכירו את ריין, ריין בן 16 ולפני שנתיים כשהיה בן 14 ביום הולדת שלו הוא הוטרד מאביו וחברו הטוב. יש לריין אח למחצה בשם אור, אור בן 20 . אמא של ריין גרושה פעמיים, שתי האבות (של ריין ואור) על סמים ונתנו להם צב הרחקה מהבית למספר שנים. מה יקרה אם החבר הט...