-פרק 3-

65 5 2
                                    

"הכול טוב אני פה עכשיו" אמרתי לריי מלטף את ראשו.
" אור אם גיל הגיע זה אומר שגם... אבא פה?" ריי שאל אותי ולא ידעתי מה לענות רק חיבקתי אותו חזק ואמרתי לו " נקווה שלא ,ואם כן אני ועדן שומרים אליך".
" איך? אתה לא פה ועדן חלש בשביל להגן עלי " ריין שאל והרים את הראש לראות איך עדן מגיב,
" ריי צודק הוא כל הזמן מחטיף לי חלש לפי הטענה שלו וזה כואב לי" עדן אמר ואוריד את הראש ממבוכה.
אחרי שעתיים: " ריי אני הלך עכשיו ,אם אתה צריח משהו תתקשר אלי" אמרתי.
" אוקיי ,תודה שהגעתה לפה, תאבוא לבקר עוד?" ריין שאל, ועניתי " ברור שאני יקפוץ לבקר , אל תתקרב לגיל ואל תיצור איתו קשר עיין ברור!"
" אני הבן אדם האחרון שהתקרב אליו" ריי ענה ונתתי לו חיבוק לפני שהלכתי.
עדן ליבא אותי לכניסה ואמרתי לו " אם קורה משהו לריי תתקשר אלי ישר בלי להגיד לו תצא מהחדר ותתקשר אלי, אוקי"
" ברור אני לא יתן לו לסבול הוא החבר הכי טוב שלי אנכנו כמו אחים " עדן ענה.
" ילאה אני הולך ביי" חיכיתי חיוך קטן כדי לא לארות את הלחץ שנפל עלי כשהבנתי שיש סיכוי גדול שאבי חזר (אבא של ריי ) עליתי על האוטו אני וריי אחים אבל לא מאותו האבא אמא שלנו התגרשה פעמיים.
' למה אמא הייתה צריחה להדפק עם החראות האלה?! למה לי ולריי יש אבות כאלה?' שאלתי את עצמי כשעצרתי ברמזור אדום.
*"בוםם"*
נשמע רעש פצוץ חזק והבדתי את העקרה.
"מ-ה הולך פה? איפ-ה אני?" שאלתי מגמגם וניסיתי להתישב על מיתת בית החולים.
"אור איך אתה?" אמא שאלה עם דמעות בעניים,
"בסדר אני חושב ,מה קרה לי? איך הגעתי לפה?" לא זכרתי כלום ממה שקרה בשעות הבוקר.
" נסעתה עם האוטו לריי וכשחזרתה עברתה תאונה, מכונית נתעק במאחורה של האוטו שלך" אמא ענתה ושאלה:" מה באמת עשיתי אצל ריי? למה לא אמרתה לי שאתה נוסע עליו?"
" נסעתי לריי? אני לא זוכר כלום, איפה הוא באמת?"
"במעונות שלו עדיין לא אמרתי לו כלום ,אבנתי מעדן שריי לא מרגיש טוב אז העדפתי שלא להגיד לו" אמא ענתה .
"שלום " הרופא אמר כשניכנס לחדר ואמשיך לדבר " עוד מעת נעשה לך בדיקה לראות שלא קרה משהוא חריג, אתה זוכר משהוא מהתאונה?"
"אני לא זוכר כלום ,הדבר האחרון שאני זוכר זה שנפרדתי מאחי הקטן לשלום לפני שהוא נסעה למעונות שלו, וזה היה ב-7:30בבוקר אני חושב", עניתי.
אחרי בדיקות מקיפות ויום שלם שאני רק יושב בתסכול על המיתה סוף סוף הרופא הגיע ואמר "יש לך אובדן זיכרון הוא אמור לחזור אליך ואם לא תבקש מאח שלך שיגיד לך מה קרה אחרי שהוא נסעה למעונות שלו, זה הכול להיום. אתה תשוחרר מחר בצהריים,ערב טוב" אחרי שהרופא הלך שאלתי את אמא:" אמא קמה זמן אנכנו פה?"
" מאתמול ב-11 בבוקר ,למה?"
"שיט... אני לא מתכוון להישאר פה עוד דקה אני משתגע" יש לי בעיות עצבים כמו לריי אנכנו לא מסוגלים לשבת בלי לעשות כלום יש כאלה שיגידו שזה בעיות קשב וריכוז אבל אנכנו קוראים לזה בעיות עצבים, חוץ מזה יש לי היום בערב עוד שעתיים ליתר דיוק דייט ואני לא מתכוון להפסיד אותה בגלל תאונה מחורבנת.
------
סוף פרק 3🖤

האמת מתגלה אחרי הסערהWhere stories live. Discover now