-פרק 7-

43 5 0
                                    

-ריין-
"דלינג דלונג" נשמע צלצול ברחבי בית הספר שבישר שהשעה הראשונה עברה ונשארה עוד שעה עד ההפסקה.
" תלמידים ריכוז עלי בבקשה" המורה יגאל ביקש, " אני רוצה להעביר מקומות ,ידועה שרק התחיל השנה אבל אני לא מרוצה מהבכירה שלכם של איפה כל אחד התישב. אז בבקשה תאספו את החפצים ותעמדו ליד הלוח" יגאל אמר, כשכל התלמידים היו ליד הלוח המורה התחיל להגיד לתלמידים איפה לשבת אותי הוא השיר לשבת בקצה של הכיתה כמו שאני אוהב רק הבסה היא שעדן יושב בקצה השני של הכיתה את גיל המורה הושיב מולו ושאר הכיתה התישבה איפה שהמורה אמר להם.
אחרי שהכיתה השתתקה קיבלתי שיחת טלפון, באתי לצאת מהכיתה לענות לטלפון ויגאל עצר אותי בשאלה " ריין לאן אתה?", "שיחת טלפון ולהתפנות" עניתי ויגאל ישאר לי לצאת, הוא בעיקרון חשב שאור התקשר אלי וגם אני חשבתי אבל השם של אותו אחד שהתקשר אלי שימח אותי יותר.
-השיחה-
"היי ,איך אתה?" נשמע הקול של עוז מהצד השני של הקו.
"שלום גם לך ,מה עשיתי הפעם שלקחו לך את הפלאפון?" שאלתי בצחוק,
"נוו לא משהו רציני תפסו אותי מעשן מאחורי בית הספר", "עוד פעם?!" אמרתי ועוז צחקק והמשיך את מה שרצה להגיד:"אמא שלי נתנה לי את הטלפון עכשיו לקמה דקות כדי להתקן אותך", " ברור אמא שלך אוהבת אותי" צחקתי.
" אל תשכח מי אוהב אותך יותר" עוז אמר , תמיד שהייתי אומר שמישהו אוהב אותי הוא היה מזכיר לי שיש מישהו שאוהב אותי יותר מכולם.
"אני יודע אהבה שלי" עניתי לו ושמעתי את אמא שלו אומרת לו להחזיר לה את הטלפון," טוב אני צריך לנתק, ביי"עוז אמר והגבתי לו " כן גם אני צריך לחזור לכיתה, להתראות", עוז ניתק את השיחה.
הלכתי לכיוון השרותים. כשהגעתי לשרוטים ראיתי את גיל שם ,הסתובבתי אחורה וכשבתי לצאת משם גיל אמר לי:" חוץ מזה שאתה ילד כפות אתה הומו?!", לא הקשבתי לו כל כך אז המשחתי ללכת לכיוון היציאה,  גיל שרק שריקה מחרישת אוזניים ובין רגע נכנסו עוד שתי בנים ודחפו אותי אחורה, הסתובבתי אל גיל ושאלתי אותו בפנים מזלזלות " מה אתה רוצה מימני?", "לא יעזור לך כלום עכשיו" גיל צחק והשתתקתי, הוא צודק עוז לא פה כדי להציל אותי כמו בפעם הקודמת...

--שנתיים לפני זה ביום הולדת שלי--
היום הולדת התחיל רגועה כל החברים שלי הגיעו שזה לא היה הרבה, באיזה שלב במסיבה גיל שהיה חבר טוב שלי בזמנו ביקש מימני ללבות אותו לבית שלו וכמובן שהסכמתי, לבאתי אותו כמו חבר טוב רק שבשלב מסוים הרגשתי שמשהו לא בסדר גיל לקח אותי בדרך שאני לא מכיר והפוכה לגמרי מהכיון לבית שלו, שאמרתי לו שאני צריך לחזור לבית הוא לחץ עלי שאני ילבא אותו עד הבית, ניסיתי להתחמק ממנו וכשבאתי באמת ללכת זה היה מאוחר מידי, גיל תפס אותי ביד והקעם את כולה הוא משך אותי לסנתה חשוכה ודחף אותי קדימה נתקעתי ברגל של מישהו וכשהרמתי את הראש שלי ,ראיתי את אבי (חשבתי בזמנו שהוא בן אדם טוב ) וביקשתי ממנו שיכח אותי מהמקום הזה הייתי תמים מידי כדי לדעת שאבא שלי (אבי) לא אותו אדם שאני חושב שהוא. מה שהוא עשה לי לא חלמתי עליו בחלומות הכי פרועים שלי, הוא צחק צחוק שעד עכשיו אני לא מסוגל לשמוע.
אבי הסתכל לי בעניים כשנתן לכמה בולדוזרים לעלות עלי, אני לא הצלחתי לזוז השתתקתי במקום לא הצלחתי לאוצי הגאה מהפה, ראיתי את אבי מסמן להם להפסיק את מה שהם עשו, חשבתי שלא יכול להיות יותר גרוע מזה וכמובן שתעיתי אבי אוצי הקדח מהכיס האחורי שלו וכיון לראש שלי ניסיתי לצעוק לקרוא לעזרה אבל לא היה לי קול לא הצלחתי לאוצי ציוץ מהפה שלי.
שמעתי יריות מסביבי ושוטרים צועקים לאנשים שהיו בסביבה להתרחק אחורה ,פתחתי את העניים שלי וכבר לא הייתי על הרצפה הרימו אותי על הלונקה והכניסו אותי להמבולנץ, התעוררתי בבית רפוא וראיתי את אמא שלי יושבת בכורסה בצד ומדבר עם אחי אור על מה שקרה, ששאלתי אותם מי זה שקרה למשטרה הם אמרו לי שזה היה עוז ואני מודה לא על זה עד עכשיו...
אמא שלי התגרשה מאבי אחרי זה ,הוא הורחק מהבית למספר שניים ( אבי לא הסכים לספר לנו מתי מסתיים לו הצב הרחקה).

--ההווה--
-יגאל-
נכנסתי לכיתה אחרי שיחת טלפון שהזכירה לי שיש לנו היום תלמיד חדש בכיתה והוא עכשיו עולה לקומה שלנו, ראיתי שגיל לא בכיתה וכששאלתי את התלמידים איפה הוא הם אמרו לי שהוא הלך לשרותים, אחרי כמה שניות נזכרתי שגם ריי בשרותים אז רצתי לשם התלמידים לא אבינו מה נכנס בי ולא עניין אותי חשבתי על ריין.
"המורה?" התלמידים החדש עצר אותי במסדרון, "בבקשה לא עכשיו אני חייב לטוס. אמרתי והוא שאל שאלות :" מה קרה? למי אתה כל כך ממהר?" ידעתי שאם אני לא עונה לו הוא לא ישחרר אותי אז עניתי לא בקצרה " ריי בצרה ואני חייב להגיע עליו" ידעתי שגיל התנפל עליו והרגשתי שטוב לספר לאותו התלמיד על זה, "רגע ריין כהן?" התלמידים שאל ועניתי בקצרה "כן" רק מה שלא אבנתי איך הוא מכיר אתו? ולא היה לי זמן לשאול גם, עקפתי אותו וטסטי לריין והתלמיד החדש הצטרף אלי.
-----
סוף פרק 7🖤
תסלחו לי על שגיות הכתיב אני עובדת על זה.

האמת מתגלה אחרי הסערהWhere stories live. Discover now