**Celoteh Penulis :P**
Hii~~ saya nak cakap sikit ni :3 fanfict ni kan.. kalau korang semua rajinlah, baca balik dari awal. Sebab isi kandungan dia dah di'improved'. and lagi menarik lah nak dibaca. Kalau x nak pun x pe. Up to you guys then~ >< (act adela sorang manusia ni pigi tukar huahua, but tak kesah lah kan, because of her, fanfict ni pnya views naik auu haha thank youu bae :'> hope kau baca ni weh)
T^T 8k views wei.. banyak tu! Thanks alot to you guys for supporting this fanfic, walaupun selalu lambat update. *nosepick* pemalas katakan kahkah!
One of my bae, araide_luna her ff 'Over The Destiny' dah sampai 7.2k huahuahuaa, she beat me. Jealous k *flips hair* kakakakaaa, well i wanna reccomend this book to u guys. Baca la, best gila siaa.. no wonderlah boleh kalah kan aku en -^- hoho.
Nowadays kan, saya slalu dengar satu lagu ni. Park Jimin yang recommendkan lagu ni kat mana tah tak ingat huahuaa. Tori Kelly- Paper Hearts, best!! Sedih duhh lagu dia :') Cuba dengar, em em ;')
jap jap.. BTS NAK COMEBACK im not okayy seriouslyy deym ;-; weh aku x sedia lagi niii huaahuaa~ lagu butterfly best sia! sedih duh tengok prologue tu ;'( semua mati. aku pun mati. kahkah joke.
Anyway! Saya ada buat story baru, but its in english. My Precious Moment. Kim taehyung ff. Citer dia pasal Hyeri (random person) terjumpa balik ex dia, taehyung dalam satu konsert. HAHA~~ Tengoklah citer tu, tapi baru start, sekarang sampai part 2. Please look forward to it! :'3
I update cuz I luv you guys, haha baik tak? puih.
Yayaya~ it's a bit lame, anyway enjoy the story!
******************************************
Eunji mengalas beg sekolahnya dan melangkah keluar pintu. Dia memakai kasut lalu berjalan dengan malas menuju ke sekolah. Hatinya berdebar debar, nak tahu kenapa? Sebab arini dia kene perform dengan chanyeol depan semua classmates dia. Tarian seksi pulak tu ._. Walaupun mereka diberi masa seminggu untuk berlatih, Eunji merasakan yang dia tak mampu buat dengan baik.
"Macam mana ni.. duh aku takut, nanti kene menari dengan telinga capang tuu. Aku malu u.u " Eunji bermonolog sendirian sambil mengusap tangannya tanda nervous.
Sambil Eunji jalan, tiba tiba ada seseorang sergah dia. "BAAA!!"
"Oh mak kau letup!" latah Eunji. Lantas menyebabkan Chanyeol gelak terbahak bahak. Eunji membuat muka geram lalu berkata.
"Ei! Tak payahlah kejutkan orang macam tu! Kalau kene heart attack? Macam manaaa?! Siapa susah?" Marah eunji kepada Chanyeol. Chanyeol hanya memandang Eunji dengan senyuman sinis.
"Kaulah yang susah. HAHAHAHAHAAA!" balas Chanyeol. Jahat betul -_- Eunji menahan geram lalu meneruskan langkahnya ke sekolah. Chanyeol hanya mengekori dari belakang.
"Eunji yahh" panggil Chanyeol, tetapi tidak diendahkan oleh Eunji.
"Eunji yaa"
"Eunji yaa~"
Eunji melajukan langkahnya dan menjauhi dirinya dari mamat telinga capang tu. Chanyeol mengejarnya dan menarik tangan Eunji, sekaligus memberhentikan langkahnya.
"Chagiya--" Chanyeol menunduk ke telinga eunji dan membisik kepadanya. Bulu roma Eunji meremang dan mukanya bertukar merah padam. Hatinya berdegup kencang. Dia dapat meresa hembusan nafas hangat chanyeol di telinganya, tetapi dia menahan. Eunji menutup matanya rapat rapat, risau jika si capang tu buat apa apa kepada dia.
'Aku salah dengar ke dia salah cakap? .-.'
"Mianhae.." suara garau Chanyeol masih dapt didengari, walaupun dia berbisik perlahan. Jantung eunji macam nak terkeluar dah. Wehhh tolong T^T
YOU ARE READING
Benci Jadi Cinta [ Chanyeol & Eunji ]
FanfictionBak kata orang, gaduh lama lama jadi sayang. Eunji yang sudah lama mengenali Chanyeol sudah masak dengan perangainya yang suka kacau orang. Semakin hari mereka bersama, Semakin berputik cinta mereka. Hope you guys enjoy it as much as I put my passi...