Ahem ahem.. well imma back! Woho~ first of all am really sorry guys sebab buat korang tertunggu sampai akhir tahun ni baru nak update. Hehe mianhaeyo~ >< i was busy with school and fangirling stuff. Plus next year pt3, so gotta concentrate (lah sangat) on my studies :'v mianhaeyo yeoreobun :'D anyways thank you so much for the 12k. You guys are jjang! ♥♥♥ Thanks for supporting me babes, even tho im such a lazy ass hehe. love you guys so much muah muah ♥
Here~ Enjoy the story ♡♥
**********
"Aaaah! Eotteohke..?" Eunji meraung kesakitan, sementara chanyeol di sebelah cuba mengurut kaki eunji bagi mengurangkan kesakitan."Yaaah! Sakitlah!" Eunji memarahi chanyeol. Chanyeol lantas meminta maaf kerana tida sengaja ter--tekan tempat sakit. Eh dah tak tau urut sibuk pula nak urut.
"Chanyeol, bawa eunji ke bilik kesihatan cepat. Nanti kaki dia bengkak, lagi susah." Arah cikgu bom. Chanyeol mengangguk lalu tunduk membelakangi Eunji. Eunji memandang chanyeol pelik.
"Ha tunggu apa lagi? Naiklah." Arah Chanyeol, eunji pula mencebik tanda protes. "Tak payah. Aku boleh jalan sendiri." Eunji berkeras tidak mahu naik belakang chanyeol. Dia cuba untuk bangun sendiri, tetapi jatuh terduduk oleh kerana kakinya yang sakit itu tidak dapat menampung dirinya. Eunji meraung kesakitan.
"Haa tulah degil lagi! Naik cepat!" Marah chanyeol. Eunji merenung belakang badan chanyeol yang agak bidang.
Patut ke aku naik? Aku berat, nnti kang tak pasal pasal terjatuh. Hm blakang badan dia pun boleh tahan.. eh aapa aku fikir ni eip!
"Oi! Apa tengok tengok? Cepatlah kaki aku dah kebas tunggu kau ni." Rungut chanyeol. "Tapi aku berat, tak pe ke?" Ngadu Eunji.
"Ah tak kesah lah naik je lah cepat eh kamu berdua ni buat drama pula cepat naik eunji! Nnti kamu lagi sakit, chanyeol juga susah." Cikgu bom yang dari tadi meluat menyaksikan drama yang tak berskrip mula mencelah. Eunji hanya mampu mencebik apabila cikgu sempat lagi membela Chanyeol. Eunji akur lalu naik ke belakang Chanyeol, dia memeluk erat leher Chanyeol agar dirinya tidak terjatuh, atau lebih tepat lagi tidak dijatuhkan oleh Chanyeol. Who knows dia kan jenis ikut kepala sendiri.
Kenapaa pula mamat ni yang susah, aku yang sakit. Ei semua nak bela dia.
"Urgh beratnya.. kau.. eunji!!" Chanyeol buat buat mengeluh. Eunji lantas memukul bahu chanyeol kuat kuat. "Sakitlah! Janganla pukul!" Chanyeol mengaduh. "Siapa suruh? Aku dah cakap aku berat. Tak nak dengar." Kata Eunji. "Pabo eunji memang berat, Chanyeol si comel pun tak mampu nak angkat!" Chanyeol mengusik eunji. Eunji yang dari tdi mnahan geram lantas memukul chanyeol dengan sekuat hati. Chanyeol tergelak kecil dengan aksi eunji.
YOU ARE READING
Benci Jadi Cinta [ Chanyeol & Eunji ]
FanfictionBak kata orang, gaduh lama lama jadi sayang. Eunji yang sudah lama mengenali Chanyeol sudah masak dengan perangainya yang suka kacau orang. Semakin hari mereka bersama, Semakin berputik cinta mereka. Hope you guys enjoy it as much as I put my passi...