5

164 11 3
                                    

Birkaç saniye gözlerime ne yapamayacağını bilmeden baktı ve bana sarıldı. Elleri vicudumu sarıyor sanki beni kaybetmekten korkarmış gibi sımsıkı tutuyordu.

Biraz böyle bekledi belki birkaç saniye belkide dakikalarca. Ne kadar süredir sarıldığımızı hiç bilmiyorum ama hala bana sarılmasını idrak etmeye çalışıyordum. Daha sonra geri çekildim ve eğildim. "Efendim gerçekten özür dilerim. Sizi rahatsız ettim bir daha olmicak."

O şaşkın gözlerle bana baka kalmıştı.
"Jungkook bana şaka falanmı yapıyosun eğer şakaysa hiç komik deil."

"Ne dediğinizi anlamadım."

"Jungkook beni hatırlamıyormusun?"

Ne demek istiyordu neyi hatırlamıyordum onu daha önce görmediğime eminim.

"Ben üzgünüm efendim ama bu konu hakkında hiçbir şey bilmiyorum."

Bana hiçbir şey söylemedi ve odadan çıkıp kapıyı sert bir şekilde çarptı. Bense hala az önceki olan şeyi düşünüyordum bana niye sarıldı bana niye "beni hatırlamıyormusun" dedi. Kafamda şuan on binlerce soru vardı. Ağlamanın verdiği yorgunluğu yavaş yavaş hissetmeye başladım. Gözlerim o kadar şismiş ve kızarmıştıki berbat görünüyordum. Daha fazla dayanamadım ve yatağa uzandım gözlerim her zamanki gibi bana ihanet etmişti.

*

Sabah uyandığımda heryerim ağrıyordu üstümden binlerce at geçmiş gibiydi şuan sıcak bir duş almak için herşeyimi verebilirdim. Hizmetçi odaları küçüktü ama içerisinde birine yetebilecek kadar belki daha küçük bir küvet vardı.

Sıcak suyu açtım küvetin dolmasını bekledim içine suyun köpürmesini amaçlayarak birkaç damla şampuan sıktım.

Küvet istediğim gibi olmuştu içine girdim ve kendimi sicak suya bıraktım.

Birkaç dakika sonra küvetten çıktım ve altıma birşeyler girdim üstüm çıplak kalmıştı. Bir havluyla saçlarımı kurulamaya başladım.

Saçlarım hafif nemli kalmıştı ama çokta önemli değildi. Birden kapı tıktıklama sesi duydum biri kapıyı çalıyodu. Şaşkınca kapıya ilerledim. Kapıyı açtığımda taehuyungun bana kıyasla kocaman bedenini gördüm. Kafamı biraz yukarı kaldırdım ve vicuduma baktığını gördüm o an üstümün olmadığı aklıma geldi. Kisaca eğilerek içeri ğirdim tabiki oda girdi ve kapıyı kapattı.

"Ben çok özür dilerim unutmuşum."

Dolaba baktım ve elime hemen bir üst alıp giymeye çalıştım. Kollarımdan tam geçirecektim elimten tişörtü alıp bir kenera fırlattı. Daha sonra üstüme gelmeye başladı o geldikçe ben geri adımladım.

Sonunda duvara tosladım hızlı çarptığım için dudaklarımdan küçük bir inleme kaçtı. Oysa şaskın gözlerle bana bakıyordu içimden "Şimdi sıçtın jungkook" dedim. Hafifçe sırıttı. Bir elini duva koydu. Ve işaret parmağıyla yüzmden başlayıp karnınma kadar bi çizgi çekti.

"Özel hizmetçim ol."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NABERRR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NABERRR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.BİR ŞONRAKİ BÖLÜMDE ĞÖRÜŞÜRÜZ.😻😽

DEVAM EDECEK.....

Eyes don't lieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin