O an gözlerimden bir damla düştü ve burnumu çektim. Tam odadan çıkacaktım ki kapının önünden Kraliçenin sesini duydum.
"Hay sikicem."
Ben neden küfür ettiğini anlayamamıştım. Bileğimden tuttu ve beni dolaba doğru getirdi dolabın kapağını açtı ve beni içine yerleştirdi.
"Ben söyleyene kadar sakķn burdan çıkma ne olursa olsun."
"Tamam."
Bu hallerinden korkuyordum artık anlamıştım benim tanıdığım o Taehyung yoktu artık. Dolabın kapağını kapattı birkaç saniye sonra içeri kraliçe girdi.
"Günaydın oğlum. Nasıldı eğitimin?"
"Bok gibi."
"Demekki bu eğitim sana yaramamış daha değişik bir eğitime göndermemi istermisin?"
"Sinin yüzünden duygusuz bi et çuvalına dönüştüm daha ne yapmayı planlayabilirsin ki?"
"Neyse babanla konuştuk kraliyetin başına aslaa kardeşin geçemez tek çözüm sensin o yüzden erkeklerden hoşlanamazsın üzgünüm oğlum tek seçeneğim buydu."
"Zaten artık hiçbirinin önemi yok anne kral olmak falan istemiyorum kardeşim tahta geçtikten sonra eski halime geri dönücem. Sen istesende istemesende ben bu halimle bile jungkooku istiyorum o yüzden ne yapsan boş."
"Görücez oğlum. Kral olman için elimden ne geliyosa yapıcam. Şimdilik görüşürüz."
Daha sonra kapı sesi duydum kraliçe odadan çıktı diye düşündüm ve evet çıkmış ki Taehyung gelip dolabın kapağını açtı.
"Salak salak hayallere kapılma annemi kızdırmak için söyledim."
"Zaten hiç bir şey düşünmedim efendim."
"Güzel."
Kendini beğenmiş ukala. Bu hallerine çok sinir oluyorum. 3 yıl önce ayaklarıma kapanır haldeydin ne değişti acaba.
"Efendim bir şey sorabilirmiyim?"
"Sor."
"3 yıl önce-"
"Tamam konuşmayı kes."
"O konu hakkında değil eskiden nişanlı olduğumuzu şöylemiştiniz hafıza kaybı yaşadığım için hatırlamıyordum ve sizde açıklayacağınızı söylemiştiniz."
"Fikrim değişti çıkabilirsin.
"Ama efen-"
"Çık dedim."
Bundan sonra yapabileceğim birşey yoktu eğildim odasından çıktım ve kendi odama gittim.
Düşünmeye başladım niye böyle olmuştu? Niye duygusuz bi piçe dönüşmüştü? Geçmişte aramızda ne vardı? Hepsini merak ediyordum. Taki kapım çalana dek.
Bi kadın konuştu.
"Jungkook akşam çok önemli bir misafir gelicek sende Taehyung un özel hizmetçisi olduğun için onunla olucaksın hazırlan."
Kadın konuştuktan sonra tamam diye bağırdım. Yerimden kalkmaya tahammülüm kalmamıştı ama hazırlanmalıydım. Taehyungu süründürmek istiyordum 3 yıl önce onu kendime aşkık etmeyi başarmıştım şimdi niye yapamayayım ki. Şort giymeme nasıl tepki verdiğini görmüştüm o yüzden bugün kesinlikle şort giymeliydim. Üstüme bej saten gömlek altımada kasıklarımdan birkaç santim uzun bi şort giydim.
(Gömlek)
(Şort)
Saçlarımı büyük bi özenle yaptım. Ve biraz makyaj yapmak için makyaj masama oturdum. İlk önce göz altlarıma kapatıcı sürdüm kahverengi farla gözlerimi belirginlertirdim ve kırmızımsı bi lipbalm sürdüm.
(Saç)
Hazırlandıktan hemen sonra odadan çıktım ve benimle birlikte Taehyung da çıktı. Gerçekten büyüleyiciydi gözüküyordu onun yanında şuan bi cariye gibi duruyordum ama umrumda değildi. Bana baka kaldı ne zaman kısa şort giysem böyle tepki veriyordu.
"Keşke altına birşey giyseydin."
"Niye efendim güzel olmamışmı? Kıskandınız mı?"
"Hayır."
"Hangisi."
"İkıside. Zaman yok zaten yürü."
Yürüdük ve misafir odasına çıktık. Hala gelmemişlerdi Taehyung yapmam gerekenleri anlattı.
"Yani herşeyi ben yapıcam."
Birşey söylicekken misafir geldi. Taehyung ayağa kalkıp bekliyordu bense yavaşça eğildim. Taehyung adamın elini sıktı oturdular ve konuşmaya başladılar. Taehyung bana işaret yapınca ikisinede yemek servisi yapmaya başladım.
"Bu kadar güzel birinin hizmetçi olması ne kadar yazık, adın ne?"
"Jungkook."
"Kendin gibi adında çok güzel."
Utanarak gülümsedim.
"Teşekkür ederim."
Taehyungun adama öldürücek gibi baktığını fark edip tekrar sırıttım. Gece boyu adam beni süzüp iltifatlar yağdırmaktan hiç bıkmıyordu. İçtikleri için sarhoş olmaya başlamışlardı. Adam geç olduğu için gitmeye hazırlanıyordu en son elimi öpüp salondan çıktı.
Taehyung beni kucahına çekti ve elimin üstünü sildi.
Hiiiii👋🏻
Bu bölüm çok geç geldi sorryyyy🥲
Umarım beğenmişsinizdi. Bir sonraki bölümde
GÖRÜŞÜRÜZ 😻😽DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyes don't lie
RomanceKralın oğlu Taehyung ve Kim krallığına köle olarak satılan Jeon kırallığının prensi Jungkook