eve gelip yatakta sırıtarak yatmıştım bir süre. telefonu tekrardan elime aldığımda onun yazdığını görmüştüm.
baladin,
-bugün için teşekkür ederim.
her şey çok güzeldi.
çok güzel kokuyorsun ayrıca. (17.05)i,
-asıl ben teşekkür ederim.
ayrıca beni utandırmayı bırak lütfen. (18.00)baladin,
-yazmasaydın ya. (18.06)i,
-özür dilerim.
dans kursuna hazırlanıyordum.
şu an oradayım hatta birazdan başlayacak. (18.07)baladin,
-nerede bu kurs? (18.07)i,
*konum
-gelecek kadar deli değilsindir diye umuyorum baladın. (18.08)baladin,
-gör bakalım kimmiş deli.eğer gelirse ciddi anlamda delirirdim. tam 10 geçe başlamıştık. voilà çalıyordu. partnerim canım arkadaşım temmuzdu. çok centilmen bir beyefendiydi kendisi. onun sayesinde merak sarmıştım ben de tangoya. dansımızın sonuna geldiğimizde bizi izleyenlere baktım. oradaydı. ve beni yiyecek gibi bakıyordu. sinirli miydi acaba? iyi de neye sinirlenecekti ki? her neyse dedim düşüncelerimin susması için. herkes gittiğinde onunla baş başa kalmıştık.
o kimdi?
arkadaşım.
çok yakındınız.
tangonun amacı bu zaten baladın.
benimle de dans et.
anlamadım, ne?
duydun. benimle dans et
peki.
şarkıyı en baştan başlattım. elleri belimdeydi. dansımıza başlamıştık. ve o an anladım ki daha önce birisiyle dans ederken bu kadar etkilenmemiştim. çok güzel dans ediyordu. dans eden sanki bedenlerimiz değil de ruhlarımız gibiydi. çok yakındık. yanıyordum. o da yanıyordu. gözlerinden belliydi yandığı. dansımızın sonuna gelmiştik. bir süre alnı alnıma dayalı kalmıştık bir süre. nefes nefese kalmıştık.
seni öpmek istiyorum.
bunu söylemesini bekliyordum. o an yapıştım dudaklarına. almıştım aşkının zehrini bir kere. dudaklarım dudaklarını keşfediyordu. o an kapı açıldı aniden, ayırdık dudaklarımızı. neyse ki gelen temmuzdu ve biliyordu her şeyi.
"daha çıkmıyor musun demek için gelmiştim ama belli ki müsait değilsin. ama mekanı kapatacaklar şimdi. çıkmanız lazım."tamam temmuz, çıkacağız şimdi.
yarın görüşürüz."görüşürüz."
hadi, çıkalım yoksa elimden bir kaza çıkacak.
şşh, sakin ol baladın
sakinleştir.
sustum. arabasına gittik. ıssız bir mahalleye sürdü ve gözlerime baktı, yakıp eriterek.
yurtta mı kalıyorsun?
hayır, evde. tek başıma.
aslında kedimle.beni eve atmak ister misin?
sadece kahve içeceksek eğer evet, isterim.
hadi gidelim o halde.
eve kadar elimi tutmuş, hiç bırakmamıştı. eve geldiğimizde onu kedim güneşle tanıştırdım. kahvelerimizi demleyip salona geçtik.
kahveler bitene kadar sohbet ettik rastgele şeylerden. kahveler bitince de beni gözleriyle yemeye devam ediyordu.lütfen beni gözlerinle yemeyi bırak baladın.
doyamadım sana.
deme öyle.
yanarız.yanalım, nolacak?
cümlesini bitirir bitirmez kucağına atlamıştım. bu sefer daha sert öpüyordum onu. çünkü istiyordum fazlasıyla ama her şey için biraz erkendi sanki. dudaklarından ayrılıp yerime geçtim tekrardan.
biraz hızlı gidiyoruz sanki.
neden böyle düşünüyorsun?
ben hislerimden eminim ama sen emin misin bilmiyorum hande.
eminim idil. inan bana şampiyonluk maçında bile bu kadar emin olmamıştım kendimden.
söylediği şeyle gülümsedim. ama bazı şeyler için henüz erkendi. bunu dillendirmek zorundaydım.
yine de bazı şeyler için erken baladın.
anladım, idil baladın.
yaaa, şapşal.
aşık bana ya, soyadını bana verdi.ahahahaha nerden bildin ya?
neyse neyse.
bugün burda kalmayı çok isterim
eğer sen de kalmamı istersen.her şey karşılıklıdır baladın.
eğer bir gün ben de sen de kalacaksam kalabilirsin tabii kigüldü.
tabii ki seni eve atacağım sarı.
güldüm. onu odama götürdüm. bir süre etrafı inceledi. odam bittiğinde ona verdiğim pijamaları giydi ve yanıma uzandı. o gün sarılarak uyuduk. hayatımın en huzurlu uykusuydu. ona deliler gibi aşıktım ve tabii ki en özel ilişkim o olacaktı. her manada.
//bir bölüm sonra seviştirmeyecekmişim gibi idilin erken demesi şoku... JWLJWLSBWLSJDJX. temmuzu seçmek çok zordu arkadaşlar ama seçtim 😔😔😔. ilerde kaos yaratabilirim. haydin bay 😚.
temmuz🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baladın'ın anonimi
Fanfiction:yaklaşık 3 yıldır hande baladın'a yazan ve bir gün ondan gelen mesajla hayatı değişen kız ve hande'nin hikayesi,,