dene.

226 19 2
                                    

sabah uyandığımızda ona güzel bir kahvaltı hazırladım. acelesi vardı ama akşam beni alıp evine götüreceğini söylemişti. beni de maça götürmüştü. maçta en çok sayı alan tabii ki o olmuştu. beni de soyunma odasına götürmüştü. üstünü giyerken gözümün içine içine bakıyordu. yanıyordum.

bilerek yapıyorsun değil mi?

yoo hiç alakası yok.
hem ben giyindim.
hadi gidelim.

gidelim madem

önce soyunma odasından sonra da tesisten çıkmıştık. arabasına bindik. birkaç dakika sonra da evine gittik. evi çok güzeldi. önce bana her odayı gezdirmişti sonra da en sevdiğim şarkılardan birisi olan dene'yi açıp pizza yemiştik. yemeğimiz bittikten sonra beni mutfağının duvarına yasladı.

seni çok özledim.

ben de seni çok özledim baladın.
hadi öp beni.

cümlemi bitirdiğim an dudaklarıma yapışmıştı. tişörtümün altından çıplak belimi okşuyordu. artık bazı şeyler için erken olduğunu düşünmüyordum. o yüzden onun olacaktım büyük bir zevkle. (+18 🦦) öpüşerek odasına çıkmıştık. tişörtümü çıkarttı yavaşça. önce boynumu sonra da köprücük kemiğimi emdi. her yerimde izini bıraktı. ellerim onun tişörtüne gitti, çıkartıp süzdüm. çok güzeldi. beni yavaşça yatağına itti. öpmeye devam ediyordu. sütyenimin kopçasını çözdü ve göğüslerimi serbest bıraktı. siktir çekmişti görünce. ben de onun sütyenini çıkarttım. onu altıma aldım anında. önce boynunu emdim sonra da göğüslerini. sağ göğsünü emerken sesli bir şekilde inliyordu. altındakileri çıkartıp sadece külot ile kalmasını sağladım. elim külodunun üstünde geziniyordu. ıslanmıştı. adımı inlerken külodunu da çıkarttım ve parmağımla klirotisini okşamaya başladım. çığlık atıyordu artık.

lütfen içime gir artık

sakin ol baladın.

bir parmağımı içine yolladım. ardından aniden ikinci parmağımı da ekledim yanına. içinde gel gitlerimi sürdürüyordum hızlı bir şekilde.

geleceğim.

inleyerek geleceğini söylediğinde ağzımı yaklaştırdım. ağzıma geldiğinde sesli bir inleme bıraktı odaya. birkaç dakika nefeslendikten sonra beni altına aldı. göğüslerimi emdi. altımdakilerden kurtuldu bir hışımla. beni hazırlamadan iki parmağını aynı anda içime yolladığında bağırdım.

BALADIN, yavaş çok acıdı.

sakinleş, geçecek.

söylediği gibi acısı geçtiğinde içimde hareketlenmeye başladı. bir süre sonra dilini de eklediğinde çığlık çığlıyaydım. bir süre sonra geleceğimi anladım.

geleceğim.

ağzını çekmeden devam etti hareketlerine. ağzına geldiğimde bir süre daha okşadı beni. sonrasında da yanıma yattı. ikimiz de nefes nefeseydik. sonra dudaklarıma yapıştı. ikimizin de tadı birbirine karışmıştı. haz almıştım bu durumdan. hafifçe inlediğimde geri çekildi.

çok yaramaz bir kızsın idil.

nerden çıktı?

inleyip beni tahrik ediyorsun.

amacım o değildi. hoşuma gitti birbirimizin tadını paylaşmak.

hmm öyle mi?

öyle.

yine de beni tahrik etme yoksa sabaha kadar çıkamayız yataktan.

o günler de gelir elbet baladın sakin ol.

benim cümlelerimi çalıyorsun ve bu çok hoşuma gidiyor.

yanağına öpücük kondurup göğsüne yattım. orda uyuyakalmıştık. alışıyordum onun kokusuna, onunla uyumaya. onu çok seviyordum. hem de çok

seni çok seviyorum, baladın.

ben de seni seviyorum, idil.
iyi uykular, sevgilim.

iyi uykular, sevgilim.

//LOOOOOOL. O KADAR DA ALIŞMA İDİLİŞKO. ÜZÜLÜRSÜN SONRA 😔😔😔🦦. DİĞER BÖLÜM KAOS VAR HAYDİN BAY. 😚

baladın'ın anonimi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin