uğur böceği

153 18 4
                                    

/arkadaşlar öncelikle valla özür dilerim yks24 tayfa olmak zor biraz yeni bölüme ne yazacağımı falan bilemedim ve o kadar uzun zaman olmuş ki karakterleri unuttum oylarınız için de teşekkür ederim hadi bölüme geçelim artık 🥳/

sabah ilk hande uyanmıştı ben de çok geç uyanmadım çünkü antrenmana gidecekti ve onu göremeden gitseydi üzülürdüm. kahvaltıda çok klasik şeyler konuştuk o antrenmana giderken beni de dans kursuna bırakacaktı çünkü yarışmalar yaklaşıyordu. beni kursuma bıraktı. akşam gelip izleyeceğini söyledi. akşama kadar da temmuzla provamız vardı ve hande temmuz'u sevmemişti niyeyse. temmuz bana selam verdiğinde kafamdaki düşünceler sustu.

"günaydın, idil. hazırsan başlayalım mı?

günaydın da biraz soğuk gibisin noldu?

"bir milli voleybolcu ile ne ara bu kadar yakın oldun, nasıl oldu bu kadar kısa sürede?"

temmuz, ben bu kıza yaklaşık 4 yıldır yazıyorum zaten anonim şekilde. kız ilk defa dmlere bakmış beni görmüş o kadar mesaj olunca da merak etmiş bakmış. okurken de bıkmış ve bana yazmış yazma artık diye. ayrıca ilk o yavşadı.

"idil kız akşamdan kalmaymış sen söyledin bunu. nasıl ciddiye alabildin."

temmuz inan bana sana dua lipa yazsa
sen onun için tek parmak üstünde yürürken video bile atardın beni delirtme aynı şey işte. ayrıca istemese benimle konuşmazdı tekrardan.

"iyi öyle olsun. ayrıca senin için herkesi dua lipa için tüm evreni karşıma alırım."

söylediği şeyle kahkaha attım. bu çocuğun dua lipa aşkı beni bitiriyor resmen

biliyorum. ayrıca sen severdin handeyi niye böyle yapıyorsun?

"üzülmeni istemem sarı."

tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki hoca bizi çağırdı. öğle arasına kadar prova yaptık ve ölmüştüm resmen önce yemek yiyip sonra temmuzla dans pistine yatıp uyumuşuz. 1-2 saat sonra uyandık toparlandık sonra tam karşımda onu görünce koşarak ona sarıldım.

hoş geldin, baladın.

hoş buldum, napıyorsunuz?

çok yorulduk uyuya kalmışız. zaten son prova bu sonra da dağılacağız.

o zaman ben oturayım ve sizi izleyeyim.

izle bakalım.

dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp piste geçtim. enerjim yerine gelmişti onun sayesinde bu yüzden de sanırım en iyi performansımızı vermiştik. hoca çok beğendiğini söyleyince temmuza sarıldım. sonunda olmuştu daha fazla provaya gerek yoktu arada gelip bir iki kere tekrarlayıp gidecektik. sonra gidip ona sarıldım.

çok güzel dans ettin sevgilim

teşekkür ederimm. of çok heyecanlı ve yorgunum. yarışmaya geleceksin değil mi?

gelmeye çalışacağım idil, söz.

peki.

moralim bozulmuştu. beni eve bıraktı ve gitti 1 hafta boyunca sadece temmuzla dans pratiği yapıp handenin bazı antrenmanlarına katılıyordum. aslında pek görüşemiyorduk ama ikimiz de çok yoğunduk ve ben buna bağlıyorum. yarışmaya 3 gün kala gelebileceğini söylemişti. dünyalar benim olmuştu. 3 gün su gibi geçti. yarışma günü geldi çattı ve ondan hiçbir ses yoktu. o gün gelmedi. haber de vermedi. bunun moral bozukluğu ile kötü performans gösterdik ve düşük puan aldık. temmuzla kavga ettim hocamla da öyle. şu an odamda güneşle beraber yatıyorum ve depresyondayım. telefonumu kapattım. kimseyle görüşmüyorum. ta ki birisi evime gelene kadar.

"idil, kapıyı aç !"

//OMG, Hİ! arkadaşlar bazı kısımları özet geçtim çok kelime oldu bir dahaki bölüm bugün akşam üzeri gelcek söz!!! detaylı anlatim bir dahaki bölümde olacak bilginize! görüşürük oylarınızı esirgemeyin!!!^^ //


baladın'ın anonimi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin