af

149 16 2
                                    

mesajına görüldü atıp çıkmıştım gerçekten de 5 dakika geçmeden gelmişti.

neyin var?

anlatırsam kızarsın.

ne zaman kızdım sana idil.
anlat lütfen.

peki.

derin bir nefes alıp her şeyi anlattım. sinirden deli olmuş gibiydi yerinde duramıyordu

hande, lütfen otur. seni affetmedim senden başka kimsem yoktu o yüzden çağırdım. yani sevgilim değil arkadaşım olarak buradasın.

nasıl sakin olayım idil? sevgilime göz dikmiş hissetmiştim gerçi de neyse. ayrıca biz arkadaş olamayız idil.

beni sinirlendirme baladın. anlattığıma pişman etme.

sus idil yeter tamam.

fısıltı tonunda sustur demiştim ama duymasına imkan yoktu. duymuş. dudaklarıma yapıştı. özlem doluydu öpüşmemiz. çok özlemiştim ama affedemiyordum yavaşça dudaklarından ayrıldım.

hande seni affedemiyorum. seni seviyorum ama biraz zaman lazım özür dilerim.

zaman köpeğin olsun idil. nasıl istersen öyle olacak merak etme.

sıkıca sarıldık. uzun bir süre öyle kaldık. sonra o gitti. ne yapacağımı bilemiyordum. temmuz nolacaktı? peki ya dans. kafam çok doluydu hande bu arada sürekli arayıp soruyordu bir tek onunla konuşuyordum. aramız günden güne iyileşiyordu. bana iyi geliyordu ama kafam çok doluydu. kursu bırakmayı düşünüyordum. birkaç güne her şey belli olacaktı nasıl olsa.

/yazarınız çok hasta ve mlsf çok aşık bugunluk böyle olsun yarın iyi hissedersem yeni bölüm gelir oy yorum bana iyi gelir thanks🦦

yazarken dinlediğim şarkılar bölümü:
car's outside
bu kız
sen biraz tehlikelisin
demons

baladın'ın anonimi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin