güncel olarak kursu bırakmıştım. temmuz ile bir daha görüşmedim. hande ile ise... gelin anlatayım. hande kendisini affettirmek için sürekli bana gidip geliyordu. bir gün beni kendi evine çağırdı. her yeri güllerle kaplamıştı. siyah bir elbise giymişti. o kadar çekici olmuştu ki... ah her neyse ben de bordo mini bir elbise giymiştim. yemekten sonra bulaşıkları yerleştirdik. bitirdiğimizde beni tezgaha yasladı.
özledim.
hande...
idil.
anın şehveti ile öpüşmeye başladık. beni kucağına alıp odasına götürdü. beni yavaşça yatağa bıraktı. dudaklarımı, boynumu, kasıklarımı kısacası her yerimi öptü, sevdi, ilgilendi. birkaç saat sonra tekrardan oturma odasına geçtik.
sana bir teklifim var.
neymiş o?
benim yanıma taşın. buralarda da dans kursu var oraya yazdırırız seni.
hande... inanamıyorum sana, muhteşem birisin. AŞIĞIM ULAN!
ben de aşığım hem de fena halde.
biliyorum sus. ama nasıl yapacağız? medya falan.
skmisim medyayı. evime kadar gelemezler zaten. ayrıca bilseler de bir şey olmaz 1 ay konuşup susarlar
off bilemedim. biraz düşünsem olmaz mı?
olur tabii ki birtanem. sen nasıl istersen öyle olacak ama bugün burda kal lütfen.
kalırım tabii şapşal.
gecenin geç saatlerine kadar film izledik, konuştuk, güldük. yan yana uyuduk yan yana uyandık. bana kahvaltı hazırladı sonrasında beni okula bıraktı. kararımı vermiştim. söylediği her şey çok mantıklıydı onda kalacaktım. dans kursuna da yazılıp birinci çıkacaktım.
//YETER BUGÜNLÜK. hiç okumuyorsunuz artık. oylar azaldı 😔. böyle giderse diger bölüm final haberiniz olsun. AMAAAA eğer guzel bir seyler gelirse diğer bölüm sevistircembunlari hadi bb sizi seviyrm🦦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baladın'ın anonimi
Fanfiction:yaklaşık 3 yıldır hande baladın'a yazan ve bir gün ondan gelen mesajla hayatı değişen kız ve hande'nin hikayesi,,