Havaalanına gelen özel arabalar ve korumalar.
Hepsi arabadan inip bekliyorlardı...Çıkış kapısında bir beden gözüktü.
Siyah botların sesi tok çıkıyordu.
Siyah bir kot pantolon üzerinde de siyah bir tişört ,vücud hatlarını belli ediyordu kasları belirgin di.Güneş gözlüğünü çıkartarak sağ eliyle siyah saçlarını elledi.
Ve arabaya doğru yürümeye başladı...Arkasından'da bir beden gözüktü.
Ama o bu kadar ciddi değildi.
Serseri gibi giyinmiş çocuk gibi gözüküyordu.
Mavi kot pantolon ve üzerine beyaz bir sewat giymiş turuncu saçları ağnına gelen birisi çıkmıştı."Hoşgeldiniz efendim."
Diyerek arabanın kapısını açtı ve ikisi arka koltuğa oturdu.Kapı kapandı ve korumaları ile yola koyuldular.
Almanya nin en ünlü mafyası güney kore'ye gelmişti.
Tüm dengeler değişecekti.
Arka arkaya gelen siyah arabalar dışarıda gören kişiler mafya olduğunu kolaylıkla anlarlardı...(...)
Lüks bir villaya gelmişlerdi.
Kapılar açıldı.ve içeriye girildi.Arabadan indiler ve onları karşılayan evin çalışanları ve liderin sağ kolu oradaydı.
"Hoşgeldiniz efendim."
"Hoşbulduk seo-jun."
"Sende hoş geldin jeongin."
"Hoşbulduk seo-jun hyung.""O zaman içeriye geçelim yorgun sunuzdur."
"Yorgun değilim biraz yemek yiyip bir yere gitmem gerek."
"Peki o zaman yemek hazır siz içeriye geçin bizde yemeğinizi getirelim.""Peki madem yürü jeongin."
İçeriye girdiler. Sonunda Christopher gelmişti.onun buraya gelme amacı hyunjin için değildi. Seungmin ni özlemişti ve son görüşmede araları Bayaa açılmış dı.
Odalarına girdiler. Chris üzerini değiştirecekti. Ama birden kapı çaldı.
'Gırr'komutunu duyunca içeriye girdi."Ah sen miydim jeongin noldu?"
"İzin almak için geldim hyung."
"Ne izni bu? Hem sen artık büyüdün benden izin almana gerek bile yok.""Olsun yinede sana haber vermeden birşey yapmayayım dedim."
"İyi yapmışsın o zaman dinliyorum seni."
Diyip üzerini çıkartdı Chris
"Ben buradaki arkadaşlar ile eğlenmeye gidicem de izin varmı?"
"Burdaki arkadaşlar?"
"Şey ya eski okul arkadaşlarım."
"Ah tabi izin veriyorum sana ama nerde olacaksınız?""*** *** barında."
"Tamam müsade senin jeongin."Dedi ve jeongin oda dan dışarıya çıktı.
Christopher üzerini değiştirdi.Bugün seungmin nin doğum günüydü.
'22.09.2000'
Onun en sevdiği renk de olan bir sweat giymişti mor renginde ve siyah hafif bol pantolon giymişti.
Mafya olduğu için onu duygusuz birisi sanmayın o sevdiklerine karşı böyledir.Hediyesi hazırdı yemekten sonra seungmin nin yanına gidecekti.
Hoş bir koku sıkmıştı o bu parfümü çok güzel buluyordu. Saçlarını ağnına doğru indirmişti.
Yani bugün seungmin nin sevdiği şeyleri yapmıştı.
Kolye ve bilekliğini taktı hediyesini alıp mutfağa gitti.Jeongin de orda durmuş abisini bekliyordu.
22 yaşında olsa bile abisinin sözünden asla çıkmıyor du ve onun dediklerini yapıyordu.
Chris kaç defa ona dese istediğini yapabilirsin karışmıyorum desede o abisinin sözünden çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri katil (hyunlix) Tamamlandı✔️
Novela Juvenilünlü model Lee felix ve onu öldürmek isteyen seri katil hwang hyunjin... dünya'ca ünlü ve heryerde aranan seri katil hwang hyunjin yeni kurbanı ilan ettiği ünlü model olan Lee felix 'e kafayı takar onu öldürmek içinde elinden gelenini yapmaya hazırd...