"Hayır."
Bir fren sesi sizi ne kadar korkutur?
Araba durdu. Ama o arabanın çarpma etkisi nedeni ile metrelerce havada süzülüp taklalar açarak yere düşer.
Ve orda baygın bir şekilde yerde hareketsiz bir şekilde kalır.
Zaman durdu...
Yada zaman sadece onun için durdu.Ayağa kalktı ve öylece durmuştu.
Ona çarpan araba ise arabadan inme zahmeti bile bulunmadan arabayı çalıştırıp olay yerinden son hızla uzaklaşmıştı.Ne kadar da zalimce. Birisini ölüme terk etmek.
Kendine gelmesini anladı ve hızla onun yanına gitti bir yandan da bağırıyordu.
"BANGCHAN!"
o kadar çaresizce ve korkuyla bağırıyordu. Sesi titriyordu adeta
Yanına geldi elleri ile kafasını yavaşça kaldırıp dizlerinin üzerine koydu.
Önüne gelen saçlarını titreyen elleri ile çekti."Uyan hadi."
Ama o gözler kapanmıştı. Etrafına baktı
Ama kimsecikler yoktu.
Seungmin ağlayarak bağırmaya başladı."YARDIM EDİN!"
Ama yağmur sesi onun cılız sesine engel oluyordu.
Cebinden telefonu nu çıkartdı.
Kişiler kısmına girdi ve son aranan kişiyi aradı... hwang Sam"Evin yuk-yukarısındaki ana y-yola gel
Bangchan kaza g-geçirdi."Sesi titrek ve çaresizce çıkıyordu.
Titreyen elleri ile ambulansı aradı.
Ve konum söyledi."İyi olacaksın buna inan."
*
Sedye ile birlikte hastaneye giriş yapmışlardı.
Koluna serum takmışlar ve heryeri kanlar içerisindeydi.
Ameliyathane ye kadar elini bırakmadı seungmin bangchan nın.Onu kaybetmekten çok korkuyordu.
Hemşire durdurdu onu. Seungmin Şaşkın bakışlar attı."Siz giremezsiniz."
Sam seungmin ni aldı ve biryere oturtdu.seungmin kanlı ellerine bakıyordu.
Uğruna sevdiği adamın kanı elinde duruyordu.Onları yıkamak istemiyordu. O iyileşiyeye kadar hemde.
*
"Hey göt veren uyan hadi ayı gibi uyuyorsun."
"Ne var?"
Lee know hyunjinin güzel uykusundan uyandırması alel acele.
"Yeni haberler ile geldim sana."
"Ne haberi?"
Hala uykusunun etkisinde idi.
"Seninki varya araba çarpmış."
"Ne? Benim ki yeji mi yoksa Sam mi?"
"Yok lan onlar turp gibi maşallah
Chris e araba çarpmış.""OHA yemin et kim ve nasıl yapmış?"
"Yani araba ile çarpmış ona plaka elimde ama ne yazık ki plaka sahte yani ulaşamayız ona."
"Nasıl oldu anlat bakalım."
"Olay şu; araba son sürat ilerliyor sonra bilerek Chris e çarpıyor. E tabi bilerek çarptığı için hemen ordan uzaklaşıyor."
"Kim.yaptıysa ellerine sağlık ama benden önce davranmış o acaba o kişi kim merak ediyorum."
"Zamanı gelince öğreniriz. Şimdi hastaneye mi gidelim yoksa evde mi kalalım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri katil (hyunlix) Tamamlandı✔️
Novela Juvenilünlü model Lee felix ve onu öldürmek isteyen seri katil hwang hyunjin... dünya'ca ünlü ve heryerde aranan seri katil hwang hyunjin yeni kurbanı ilan ettiği ünlü model olan Lee felix 'e kafayı takar onu öldürmek içinde elinden gelenini yapmaya hazırd...