8.bölüm

108 16 108
                                    

5 gün önce...

Felix'i morga kaldırmışlardı.
Orda buz gibi oda da tek başındaydı.

Yarın cenazesi vardı onun...

Birden kapı açıldı. Yavaşça ve sessizce açılmıştı sanki uyuyan  Kişiyi uyandırmak istememek için yavaşça ve sessizce açmıştı o kişi.

Yavaş adımlarla girdi ve orda Lee felix yazan etiketi gördü.hızla kapağı açtı ve orda yatan felix i çıkartdı.

"Hayır sen ölmedin sadece yaşamayı unuttun felix seni hayata geri döndürücem."

Diyip birden kalp masajı yapmaya başladı.o kişi hiç durmadan hızlı bir şekilde masaj yapmaya başlıyordu.

"Hadi siktiğimin kalpbi at artık."

Gerçi makine falan da yoktu yaşadığını nasıl anlayacaktı?

Ah tabi ya nabzına bakacaktı yada kalbini dinleyecekti.

3 dakika sonra kulağını kalbine koydu ama yok atmıyordu.

Yine kalp masajı yapmaya başladı
Hızlı olması gerek yoksa yakalanacaktı.

Kulağını kalbine koydu sanki ses geliyordu.parmağı ile felix in burnuna doğru götürdü.
Ah evet evet yaşıyordu felix hayata dönmüştü. Şimdi onu burdan çıkartması gerek kimse farketmeden

"Evet kolay lokma olmadığını güçlü olduğunu göster felix senin hep yanındayım..."

(...)

İki hafta geçmişti... Ve felix'in öldüğüne hâla inanamıyordu seungmin.changbin ve jisung yavaştan da olsa kendilerini toparlıyorlardı. Ama seungmin ise tamtersi daha çok kötü oluyordu.

Bangchan ise olayı öğrenmişti Ve hyunjin için bir mezar kazmıştı. Biliyordu seungmin onun kırmızı çizgisi olduğunu biliyordu ve iki haftadır seungmin kendine gelmemişti eve kapanmıştı ne yemek yiyordu nede dışarıya çıkıp hava alıyordu felix ile olan anı ve hatıraları olan video ve fotoğraflara bakıyordu.

Felix seungmin nin çocukluk arkadaşıydı. Kardeşi gibiydi hatta direk kardeşi olarak görüyordu onu onun  öldüğüne inanamıyordu.

Bangchan kaç defa seungmin nin yanına geldi ama yok hâla aynı idi seungmin.

Bangchan artık bu duruma son vermek için hyunjin ni bir yere çağırdı.
Hyunjin ile yarım saat sonra depo da buluşup konuşacaklardı.

(...)

-yazarın anlatımıyla-

İkili bir depoda buluşmuşlardı. Sadece izliyordu ikisi vardı ne koruma ne arkadaşı nede adamlar vardı.

"Hyunjin seni uyarmıştım."

"Olabilir."

"Ne demek Olabilir? Seungmin benim kırmızı çizgim sana bunu çok önceden dedim şu felix denilen kişi sana ne zararı dokunduda onu öldürdün?"

"Ah sikik kafa ben onu öldürmedim araba kazası geçirdi ve içinde benim kardeşimde vardı."

"Sen beni ciddiye almıyorsun galiba."

Seri katil (hyunlix) Tamamlandı✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin