Kız bu sesten sonra arkadaşı ondan haz almak istememişti. İçinden bu kız neler düşünüyor acaba diyordu. Wemin:
-Eğer, aldattıysan seni var olmuş otururken rüyanda başka birer yaşadığın alıntıyı yukarı ve aşağıya gelen meleği görürdün. Ve en son muradına erip yukarı çıkıyormuş gibi gösteren kişi olurdu. Sonra etrafa baktı ve birlikte gişeden sonra köşke vardılar. Bu köşk döşemeli birer taş evdi. Mezarın yanındaydı ve mezarın yanında sana aşığım diyen büyülü bembeyaz bir adam rüyasına girmiştir. Sonra o beyazdır ve eski evindeki aynı ama yabancı olan adamlar onu kaçırcağını düşünmüştür ama aslında adamları ölü zombiler olarak düşünür. Köşkten sonra kütüphaneye vardılar. Ders çalışırken yapılacak olan savaş için geleceği için toplandılar. Aslında üfürükçü olan çirkin yaratık olan portredeki geceleyin kendi kafasından boyundan şekle giren gülen bir siyah olan goril gibi olan ama güzel ve Wemin'in şekline girmek isteyen Leonardo Da Vinci'nin portresindeki kişiydi. Kız gördükten sonra kaçıp odasında yatağa oturup düşündü. Acaba iki cinsiyeti olan bu düşünür ona birşey diye düşünmeden aklındaki resimler geldi:
"Gelecekteki çizilen kişi Hz.İsa idi. Ve gelecekteki kıvırcık ve sarı saçlı birisini gösterdi. Sonra bunu bir ressamın Hz.İsa çırağını gösterdi" Bu düşman olmayan ama kendi ülkesini geçirmek istemeyen kişiydi ama tekte geleceği görmek diye birşey yoktu. Bu yüzden kız filmdeki birer insan sanmıştı.
Dışarıya çıkan Wemin dışarıda ona gereksiz yere bağlanan kediyi severken kendi okuduğu namaz süreleri aklında gelip durdu. Hayır şimdilik bilinci açık değildi. Uyuyacaktı ve aklında sevmediği kişinin namaz kılırken ettiği yanlış dualar vardı. Bu kişi onu kendine benzeten ve o sandığı gelecekteki hali ile birlikte Rea idi. Rea onun bilmediği duaları okuyup beni nasıl kendine benzetersin demek istiyormuş gibiydi. Ama kız Kur'an okurken zil sesi çıkarıp okuması için alay etmişti. Sonra bir anda ışık patladı. Baktı sonra bağırır gibi oldu. Sonra gerçekte korkan Wemin toilete gideceği sırada karga miyavvv korkak demişti. Kız toilete gittikten sonra"Annecim Annecim"diyordu. Annesi kalkıp namaz için hazırlanırken ışıkları göründü. Yineden yatmak için hazırlanan Wemin, bu seferlik boşvericekti. Sonra o gün geldi" kediyi sevdiği gün kör kedi vardı. Ve sevdikten sonra sol gözü acımıştı diğer kediyi sevmediği an. Sonrasında çok sevdiği Anton Çehov kitabındaki gibi gelecekte olmasa bile sevdiği bacak bacak üstüne atan ayağını sallarken bir acı hissetti. Bileği sıkılıyordu eziliyordu sanki. Sonra yatakta yapmayı kesmiş, konforlu zamanında cıvırken Hz.Muhammet başımı ağrıtıyormuş derken başı ağrıyan Wemin, aklından bacak bacak üstüne atan kraliçeleri düşünüp kendisi olacağını savunmuştu. Sonrasında Kraliçe gibi davranıp, herkesle konuşan Wemin iyi kalpli olmak için çabalandı. Çünkü karga ona Hz.İsa'nın çırağı demişti başka bir akşam. Ve Allah'ın daire olduğunu söylerken zeki bir de diyen karga vardı. Uyumadan önce de konuştuğunu sanıp artık sırf halkı için çabalayacaktı.
"Even in dream you must be friend with your enemy. Because childs and humans must have to learn how make easily talk with agressiveness".
"Rüyada bile sana laf atan insanlar olucaktır ama en sonunda öleceğini söyleyip, başka birinden seni bildiğini söyleyecek kadar küstahtır. Çünkü aslında seni hep tanımış ve aslında yardım da etmiştir. Çünkü gerçekte bir kişinin kılığına girecek kadar hayal gücünüz var.Ve aklınız fazla olduğundan belki son anda neler olduğunu anlarsınız?"
🌌