KORUMAK

7 1 0
                                    

Wemin uyumadan önce yazlık evinde arkadaşı ile birlikte kalırken arı vızıltısı duyup uyandılar. Işığı açan gençler arının olmadığını görünce uyudular ama Wemin rahat değildi. En sonunda bir köpek geçerken konuşmuştu:
-Ha, ben sana demedim mi? Demedim mi; mümin insan olucaktın da aldatmayacaktın beni.
Kız dışardaki sesi duyduktan sonra 5 dk daha uyumayınca Leo'nun sevgilisi:
-Kıvrılıp durma senin yüzünden bende uyuyamıyorum.
Dedikten sonra Wemin tam uyuyacakken elektirik sesi gelir. İçinden bu neydi derken, elektirik sesi yanına gelir baş ucunda durur.
Kız sonunda uyur. Sonrasında kütüphanede karanlık yerinde tek başlı gülümseyen insan leanorda Davinci'nin tablosundaki artık yürürken yürüme dermiş gibi karanlıkta tek başı ve karbon dioksite benziyen yüzü önünde durdu. Ama gölgede olduğundan karanlıkta sadece beyni böyle gölgeler gösterecekti ki; Rea'nın iyi büyüsündeki bir müslümanın şahitlik ettiği delilerden ötürü var olan timsahtan ölmeyen adamı gülerken görmüştü. O bir timsah şeklindeki karekterdi. Sonra Wemin yine gök gürültüsünden korkerken korkmamam lazım diyerek hikaye yazarken ah, diye başladığı cümleye gümbürtü önce güm gibi atıyor demeden önce güm demiş, sonrasında aklından a, yı geçirirken a,a,a,yı ekleyip bu sefer uzatmıştı. Bundan sonra dabbe ile arkadaş olduğunu düşündüğü ama bazı animasyoncular onun hakkında gördüğü gösteride attığı mektuplarda şiir'inden bir kesit ve anlattığı saray ve karekterler aynı olunca zihne girebilen tekte yapılmış kulak çınlaması gibi olduğunu düşündü. Sonrasında bir ses bir anda kafasını ele geçirdi: Bu Rea ile aynı günahı paylaşırken o gülümseyen cinin de aynı özelliklere sahiptir sahipken bütün insanların hislerini hissedirken gülümsediği gibiydi. Arkadaş olmuşlardı ve rüyasında ona Atatürk: 'Terörist ol korkma" derken krallar onu kullandığını düşündü. Çünkü en son Wemin AMETEL savaşta size ihtiyacımız var demişti. Bu türkler Kur'an'a yazılmamıştı ama tek kurbanları eksikti. Sonrasında Wemin tahta geçmeden önce savaşlar adına Azrail'in düşüncesini düşündü:
"Doğru ama bilmeyebilirsin" tek tın.
Ama Kur'anı bilmezken de öyle olunca kötü birşey söyleyince" Tınğığn" diye ilerlerdi. Dabbe ile arkadaştı ama politakaya din getirmek cezaydı. Bunu diğer paralel dünyasında kendi ülkesindeki kralı asmakla son bulmuştu. Çünkü Araplar ele geçiriyor, krallar doğru yaptığı şey olarak diğer kahin kralları savunuyordu. Bunun nedeni de kendisiydi çünkü bütün herkes geleceği görebilir derken yaptığı şey ağlamaklı üzüntü kandırmaktı. Yani herkes görücek ve tek geleceği gören teknoloji canlısının parasını tanrı olarak koyacaklardı. Ama zaten Wemin'in tanıdığı tanrı kamutan gelecek hepimizi kurtarcak diyerek anıt ve mezar yapmıştı. Paralel dünya da kamutan ve kıyamette savaşan biriydi ama bunu gelecekteki önden giden kamutana bırakacaktı. Çünkü nasıl olsa daha gençti ve eninde sonunda zevk alıp kraliçe olucaktı.

Tabii ormanda yine arası açılmış çukur yerden zıplayıp oraya varacağını hızlı koşucu olup o askerler olan köpek balığı şekline girmiş olan askerleri hikayenin diğer başına atacaktı. Çünkü gerçekte kendini o kadar cimnastik için hazır değildi ve zaten dileklerini bilim için teknoloji vesvese eden başka din cemiyetlerin izin vericekti. Çünkü ilerlemeleri lazımdı ve melek gizli olmayı severdi.
Sonralara doğru gemiye bomba düzenlediler. Başından Vurulan sandığı Wemin komadayken başı denize bakıp ilerliyordu. Sonralara doğru kıpkırmızı yerde uyandı. Hiç görmediği arkadaşı atları vardı:
-Sonunda uyandın.
Wemin:
-Ben ölmemiş miydim ne ara?
Atlara binen gençler, çiftlikte kullanmak için kullanılan çiftlik atlarını çalmış gibiydi.
Hz.İsa:
-Çok geç kaldık.
Dedikten sonra gerçek dünyada hızlanan atlar bu dünyada yavaşladı.
Bomba yuninistandaki Ayvalık'ın denizinde var olan betonu denizdeki yerde sular bile kurumuş etrafta ev yok edilmesi ile birlikte Wemin bir rüyasını hatırladı:
Hz.İsanın başka tapınaktaki ensesinin açık olduğunu bilmiyorken rüyadaki yüzsüzdü ve saçı ile birlikte bombalandığı evin yanından yavaş yavaş yürüyordu. Yüzü gölge ile kaplanmıştı. Bu alzaymırlık mıydı? Diğer dünyadaki silah sıkmayı bilmiyorken ona hikayesindeki adam peygamberim derken tiyatrosundaki konuştuğu kişiden çok bilginlik sezerek rüyasında ona ben peygamberim derken gerçek hayatta Wemin ona sır vererek savaş ile ilgili birşey söylemişti. Wemin mi peygamberdi? Niye geç kaldık diyorlardı. Nükler bomba olmadan önce silahın ne olduğunu bilmeyen Wemin'e yüzü parlak biri nasıl silahın sıkılacağını anlatıyordu. Hz.İsa:
-O oyundaki insana geleceği söylediğin için minnattarım ama Kur'andaki gibi rakibinim ama müniccim olarak senle tek bütün herkes ölünce konuşabilirdik. Ve benim yaşım senin yalanındaki gibi 24 değildi. Benim yaşım 5.000lere uzandığı için oyundaki kişiye yaşını sakladığın için sana kızmıştım bu yüzden bu savaşa sorgulama diyip bilgisiyarı gösterdim. O cidden çok tehlikeliydi tıpkı senin telefon gibi olan Ay'ın uydusundaki siyah beyazlık gibi.
Wemin'in komada olup iyileşmek için tek bir sesle olduğunu biliyordu.Ama şimdilik Hz.İsa'nın uyanışı Sülh'un sesinden her şekle girebilen radyosyani varlığın dinozorsu bağırışı olduğunu biliyordu.
Wemin interneti kısacağını ve hatta Azrail'in rüyasında Sultan Ahmet camideki terikat'ın bir animasyondaki Azrail'in şekle girdiği bir karektere aitti. Ve rüyasında yakacağım seni diyordu. Evinin yanına düşeceğini anlayan Wemin duvarlardan atlayıp belki ruh gibi uçup kaçamazdı ama çok saçma diyerek ışıklar yokken kendisini vurdurttmuştu. Gerçekte Atatürk o kişiyle konuşabiliyordu bile.
Ama en önemlisi beyni ele geçiren tek gözü kalmış olan bilinci yerinde olmayan insanları ele geçiren ruhtu. Kulak çınlaması da tetikte olan bir canlının varlığı ile birlikte korkmasıydı. Çünkü o da biliyordu Allah'ın varlığını. Ve tek Allah geleceği görür derken insanların merakı olan geleceği başka insanın gizli tek beynine girip mürekkeple birlikte sevdiği kişiye gösterirdi.
Hititlerdeki Tavanna'yı gösteren gelecekteki film gibi olan bu yangında falda seni yakarım diyen uzun saçlı ve elbisesinde yırtmaç olan güzel kıza bağlıydı. Ama gerçekte Wemin'in güzel tipi sandığı gözlüklü kambur şişman vardı. Ve bakışmaları aslında iyileştirebilen kadının gülümsemesi vardı. Çünkü kızı fal baktığı için yakmak istiyordu. Ve gerçekte Balikesir de yangın olmuştu. Ama şimdiki Hz.İsa niye 360 derecedeki bombada evinin yanında dolaşmıştı?
Rüyasındaki Hz.İsa muhtemelen Azrail olmalıydı. Ama tarikat İstanbul da olması ve camideyken sırf o animasyon türk ve aynı karektere benzemesi halinde türk olan camiyi animasyonu devlet sarayı gibi bir başka animasyona bağlıydı. Ve o şimdiki başka animasyon da tek gözlü erkek vardı ve bizim ana karekterle dans ederken ona Azrail'in eldiven şekline girmiş olan aynı karekterle birlikte yaşlı devlet kişilerle savaşmışlardı. Ama gerçekte diğer animasyonda zaten gemide fidye satan ve iş adamlarını kaçıran Amerika'dan izin alan kişilerdi ve onun yoldaşı kız da tek gözlü. Sonra tiktokta bir anda karşına kızın önceden müzikle birlikte ettiği hayalindeki sarayı ve kendi hayalindeki kişinin saçından bulunan ajanı görür. Şeytan ve Azrail bir de kanadı bulunan kişi ona yukardan bakar ve kız keşfeti değiştirmez rastlantı diyip müziğe aşık olur.
Ama aslında Azrail animasyondaki eldivenli kişi olup, seni yakarım derken rüyasında füze gelmiştir.
Son

DEKOLTE&Pierre:MAKMAZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin