Dışarıda meteora benziyen mavimsi ışığa bakarken mezara düşerken annesine sorar ve komşusu ile birlikte balkonda bakarken birisinin ruhu mezara gelmiş der. Sonrasında yabancı birisinden mezarından korkur ve çocuk kaçırdıklarını söyler. Beyaz olan bu adam öncesinde bisikletin de korna çalarken onlarda çalmıştır. Ama kızın korkusu yoktur. Sonralara doğru öcü bir şekilde aşırı korktuğu ve harbiden adamın ışınlanıp, onun için orada beklediğini ve daha sonrasını hatırlayamaz ama tıpkı evleneceksin diyen çok korktuğu ve dışardan gelen saçma sapan rüya gibidir. Neden çaldıklarını galiba kız yamyamlık filan sanmıştır. Sonrasında çoğalırlar ve sokağı ele geçirmek için kızı kovalarlar. Böyle hatırlar.
Valla maskeli adam vardı gösterme diyip durmuştum setlerini aldığı sonra kendi kendine favorilere eklemişti ekran ama ona basmamıştım ama parmağım ona gider gibiydi.
Sonrasında servisten gelirken bir adama göbek bağı kiri dedim biraz aşağı gitti normelde kafası dikti yutkundu ve midesi bulanmış gibi oldu sandım-.
Bu gün gece kedilere yemek vermeden önce yandım ama günahı geçti şarkısı geldi bir kapıdan. Ama ışıltısı mavi bir çocuk şekline büründü düz kapıda ve normel ışık gelmesi normelde. İçimden küçük erkek bir çocuk dedim. Çünkü diğeri benden büyüktü ilk gördüğümde. Benim suçumsa uçtu derken terliklerimin tam olduğunu bilmiyordum. Ve uçarım derken fırlar diye demiştim. Şimdi başka bir kedi uyurken cikledikten sonra uyandıktan sonra gözlerimi önce kapatmadan mırladıktan sonra gözlerimi kapatıyormuş gibi yaptım. Kedi tekrardan gözlerini kapadı ve en sonunda uyudu.