1.fejezet: Kezdetek kezdete

34 2 0
                                    

Új élet, új emberek. Ezentúl minden jobb lesz.

Ezzel nyugtatom magam amióta elkezdtem a 9.-et. Általánosban volt néhány barátom, de most úgy érzem, mintha mindenki átnézne rajtam, de ez ma megváltozik. Amint belépek a terembe, akit először meglátok, azzal össze fogok barátkozni. Lassan el kell indulnom, mert már így is késésben vagyok. Közel lakok a sulihoz, úgyhogy 10 perc alatt oda tudok gyalogolni.

Már bent vagyok. Pakolok be a szekrényembe és megnézem az órarendem. 1. órám kémia. Csodálatos. Általánosban se nagyon szerettem, de most még a szerda reggelt is azzal kezdjük. Legalább örömmel veszem tudomásul, hogy a következő viszont tesi. Ez a kedvenc órám, mert végre mozoghatok egy kicsit és ilyenkor nem kell gondolkodnom például a Pitagorasz tételhez hasonlókon. Nem arról van szó, hogy nem menne a matek. 8.-ban az osztály legjobbjai között voltam. Viszont rendszeresen az agyamra mentek a különböző idióta szövegesek és a megfejthetetlen logikai feladatok. Szerencsére egyelőre még csak az alapokat vesszük.

A kémia még elviselhető volt. Na ez majd változni fog, amint elkezdjük kötések mivoltját. Sietnem kell átöltözni, mert Bernárd tanár úr megint beír egy figyelmeztetést. Múltkor kicsit elnéztem az időt és még felszerelést se hoztam. Dupla balszerencse. Gyorsan átöltöztem, és befutottam a terembe. Becsengő vége előtt sikerült beesnem az órára. Igyekszem rendezettebb és gyorsabb lenni, de a korán kelés megnehezíti a dolgom. Úgy érzem ezt így nem fogom sokáig bírni. Tesin csak futottunk. Mai nap nem indul rosszul. Lementem az öltözőbe tusolni, és öltözni.

Végre eljött a nagy pillanat. Kinyitottam az ajtót, de meglepődtem azon, akit először megláttam.

Ő meg ki??

Félelem vs SzerelemWhere stories live. Discover now