7.rész: Az előadás, vagy mégsem

5 0 0
                                    

Egy kissé izgulok, hiszen az egész iskola előtt fogunk előadni egy színdarabot úgy, hogy nem vagyunk valami jó színészek. Amíg én majd összeestem a lámpaláztól, addig Lolli törökülésben, a falnak támaszkodva ült és majszolta a szendvicsét.
-Te hogy ennyire nyugodtan enni?
-Hmm nem tudom. Szimplán csak éhes vagyok.
-20 perc múlva fellépünk az egész suli előtt.
-Tudom.
-És egy kicsit sem izgulsz?
-Nem igazán. Rám úgyse fognak figyelni, csak egy jelentéktelen karakter vagyok.
-Nem mond ezt! Igen is fontos szereplő vagy! A háttérben...
-Na ez az. De mindegy, nyugi már megszoktam.
Megszólalt a hangosbemondó:
-Kedves Diákok!
Legyetek szívesek elcsöndesedni, mert lassan kezdődik a műsor. Akinél telefon van, az kapcsolja ki vagy némítsa le. 5 perc van hátra a kezdésig.
Na erre a mondatra bepánikoltam. Elkezdtem gyors lélegzeteket venni, de egyre rosszabb volt. Az egyik tanár észrevette, hogy valami nincs rendben, ezért hozott nekem egy pohár vizet.
-Adrián, nem érzed jól magad?
-Minden rendben tanárnő.
-Dehogy vagy rendben Rián! -hirtelen a semmiből előbukkant Lolli.
-Még van egy kis idő, gyorsan menj fel az orvosiba.
-Megleszek, biztos mindjárt elmúlik. -de az állapotom egyre rosszabb lett. Hirtelen már aligha kaptam levegőt, és összeestem.
-Kisfiam, ébresztő! Kicsim, elkésel.
-Gyerünk nagyfiú, ideje indulni.
-Anya... Apa...
Hirtelen minden olyan világos lett. Csak annyit látok, hogy valami erősen belevilágít a szemembe. Egy nagy lámpa volt. A háttérben hangokat hallottam.
-Felébredt!
-Óvatosan, vigyázzatok a fejére!
-Rián, jesszus hogy érzed magad?
Amikor kibírtam nyitni a szemem, láttam pár orvost körülöttem, és Lollit.
-Lolli? Te vagy az?
-Igen, ki más?
-Neked nem az előadáson kellene lenned?
Erre a kérdésre nem válaszolt, csak lenézett oldalra az éjjeli szekrényen lévő órára. 13:34-et mutatott. 15:00-kor kezdődik az előadás. De ez mégis hogy lehetséges?

Félelem vs SzerelemWhere stories live. Discover now