Ma szombat van, és otthon vagyok. Készülök a jövõheti elõadásra. A szüleim ma is dolgoznak. Hirtelen behívták õket, mert ügyvédek. Sokat dolgoznak, szinte alig vannak itthon. Én nem szeretnék ilyen munkát, mert én éhezem a szabadidõre.
Elõkeresem a szövegkönyvet, mire elkezd csörögni a telefonom.
-Szia Rián! Ráérsz ma? - szólal meg egy vidám hang a telefonból.
-Szia Lolli! Szöveget kell tanulnom, úgyhogy nem hiszem.
-Nekem is! Tanulhatnánk együtt!
-Hmm, legyen! - hiszen, egy darabban szerepelünk.
-A park bejáratánál tali! - és letette. Nem hagyott választást.
Összepakoltam, és elindultam a park felé. Lolli már ott várt a kapunál. Leültünk egy padra, és elõvettük a szöveget. Lolli Vandát játssza, aki nem beszél sokat, úgyhogy inkább csak háttér szereplõ. Ugyan úgy van jelentõsége a darabban, de nem õ van a középpontban. Az én karakterem Krisztián, akinek szintén kevés szövege van, viszont többet van színpadon. Elkezdtük a gyakorlást. Egyikünk mondta a szövegét, a másik ellenõrizte, hogy rontott e. Már gyakoroltunk egy ideje, amikor Lolli megszólalt.
-Hé, te nem vagy éhes?
-Egy kicsit igen.
-Akkor gyere! - megfogta kezem és elkezdett húzni a hot dogos standhoz. Vettünk egy-egy hot dogot, és leültünk egy asztalhoz.
-Szóval Lolli
-Igen?
-Amirõl a múltkor beszéltünk...
-Megint kezded?!
-Nem én én csak, szeretném végre megérteni mi történik veled.
-Ennek nem most van itt az ideje.
-Mi? - ekkor felbukkant az a srác, akit nemrég a suliban láttam Lollival ölelkezni.
-Lollus! Mit csinálsz te itt? - Lollus? Milyen becenév ez?? Így hívni mindenki elõtt?! Nem kisbaba!
-Domcsi! Jaj, de örülök neked! - hát ez egyre jobb
A srác többnek néz ki nálunk, lehet úgy 20 éves. Úgy nézett, mintha valamit nem értene. Oda hajolt hozzá, és súgott neki valamit.
Miért nem hallgatsz anyádra?
Nem értettem mit mondott, de az biztos, hogy Lollinak nem tetszett. Miután elmondta mondandóját, elment.
Ezután hazakísértem, és én is hazamentem. Még mindig nem tudom ki ez a srác, de ezt is jegyzetre írom!
YOU ARE READING
Félelem vs Szerelem
FantasíaHelyszínünk egy Keresztes városi középiskola. Főszereplőnk Adrián, egy 9.-es középiskolás fiú, akinek az élete fenekestül felfordul, miután találkozik Lollival. A lány egy titokzatos és furcsa személyiség, ami megnehezíti a fiú dolgát. Vajon Adrián...