Amikor beléptem az ajtón, akit először megláttam egy lány volt. Az egyik padra támaszkodott és meredt maga elé. Őt még nem láttam eddig. Igaz, még csak most kezdődött a suli, de az biztos, hogy tegnap még nem volt itt.
Odamentem hozzá és megszólítottam.
- Szia! Adrián vagyok! Téged hogy hívnak? - kérdeztem tőle bátortalanul, de ő nem válaszolt. Mintha észre sem vett volna.
- Hé! Hozzád beszélek! Ki vagy te? - kérdeztem már egy kicsit idegesebben, mert már unom, hogy mindenki levegőnek néz. Végre megfordult és meglepődve nézett rám, mint aki szellemet láttot. Nem értettem miért néz rám így, de aztán elgondolkoztam azon, ahogyan az előbb hozzá szóltam". Amíg ezen gondolkodtam, addig a lány arcán a meglepődöttség helyére egy nagy mosoly, és pár könnycsepp került. Hirtelen elkezdtem kicsit pánikolni, hogy már most megsirattam egy lányt, mire ő megszólalt.
- Szia! Lolli vagyok! Nagyon örülök Adrián! - és a kezét nyújtotta. Kezet fogtunk, aztán leültünk egy padba. Elkezdtünk beszélgetni arról, hogy Lolli 2 napja költözött a környékre a családjával. Ide nem nagyon jönnek emberek, mert Keresztes város nem túlzottan népszerű. Néha történnek furcsa dolgok, például azt mondják, hogy 3 éve az egész városra szürke köd szállt és 1 hétig tartott. Ez még nem lenne annyira fura, de páran azt állították, hogy láttak sötét alakokat. Mi 1 éve költöztünk ide, és azóta semmi sem történt. Nem tudom, hogy ezek a pletykák igazak-e, de amíg nem látok sötét ijesztő alakokat, addig nem nagyon érdekel. Általánosban jártam karatéra, úgyhogy megtudom magam védeni.
Egész szünetben beszélgettünk, és még az órákra is együtt mentünk, már ami közös. Megtudtam, hogy Lolliék nem laknak túl messze tőlünk, és azt is, hogy van egy macskája, Gergő. Azt is elmagyarázta, hogy azért hívják így, mert gyerekként volt egy hörcsöge, akit szintén Gergőnek hívtak, és őt megette egy macska. Nem is tudtam, hogy a macskák esznek hörcsögöt.
Örülök, hogy legalább egy barátot szereztem, méghozzá egy lányt. Remélem ez a barátság tartós lesz.
YOU ARE READING
Félelem vs Szerelem
FantasiHelyszínünk egy Keresztes városi középiskola. Főszereplőnk Adrián, egy 9.-es középiskolás fiú, akinek az élete fenekestül felfordul, miután találkozik Lollival. A lány egy titokzatos és furcsa személyiség, ami megnehezíti a fiú dolgát. Vajon Adrián...