Lütfen emeğime saygı duyun ve oy atın!!Chanlix (daddy Chan, baby Felix)
-
-
-Şimdi gerçekten mahvolmuştu. Sonunun geldiğini hissetti. Artık herkesin ona olan bakışları 2 katına çıkacak, zorbalanacak, arkadaşları tarafından terk edilecekti. Emindi.
Pekala,
En başından başlayalım.
Tenefüs bittiğinde Felix yeni dersin ne olduğunu kontrol etti. Biyoloji olduğunu gördüğünde ise oflayarak çantasından kitabını çıkardı.
En sevmediği dersti ve 45 dakika boyunca, hocasının dediği tek bir kelimeyi bile anlamıyordu.
Bunun yerine güzel hayal dünyasına geçerek küçük çizimler yapardı, güzel şeyler yazardı.
Kadının ne zaman sınıfa giripte derse başladığını anlayamadı. Yinede umursamadı. Sıra arkadaşı sınavda ona yardım ederdi. Önemli olan babasının öğrenmemesiydi o kadar.
Gerçek dünyadan kopmuş şekilde emzik çizmeye devam etti. Büyük alanındaydı değil mi? Neden çizmişti ki o zaman
Bir yılın ardından küçük alanına geçmek istediğinin farkında değildi.
"Lee Felix!"
Arkadaşının sallamasıyla Gerçek dünyaya dönmüştü işte.
Bundan nefret ediyordu.
"Buyrun hocam."
"Ben ders anlatırken saygısızca yaptığın şeyi buraya getir!" Bunu yapamazdı.
"..." olduğu yere çivilendiğinde kağıdı saklayamadan kadın hızla üstüne gelmişti.
Karşısında gördüğü: biberon, emzik ve birkaç küçük çocuk tarafından yazılmış gibi olan yazı.
"Demek ders sırasında bu saçma şey ile uğraşıyorsun.."
Kağıdı yırtarak gözü önünde geri bıraktı.
"Babanla konuşacaklarım var."
"Hocam! Ne çizmiş ki?"
Bu özeldi değil mi? Söyleyemezdi ya.
"Hah. 17 yaşındaki sınıf arkadaşınız biberon, emzik çizmiş. Age-play yazıyor, ne olduğunu bilen var mı?" Sınıfta ufak bi gülüşmeye sebep olmuştu bu.
Felix bir şey demeden yerine geçti. Unuturdu..değil mi? Babasına söylemezdi.
Babası ona bunun için kızar mıydı?
-
"B-ben sadece-"
"Daha sonra konuşuruz Felix. Acelem varda."
Arkadaşı adımlarını hızlandırarak gitmişti. Eline telefonu aldığında aklından geçen şeyi kontrol etti.
Evet, engellenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unique -||AGEPLAY||- SKZ-༆
FanfictionUnique- eşsiz. Bazı bebekler ceza.. bazıları ödül alır. ‼️ONESHOTS‼️ ‼️AGE-PLAY‼️ ‼️BABALAR VE BEBEKLER ARASINDA AŞK YOKTUR‼️