20

940 68 2
                                    

Merabalaer bölüm atma kararı aldım

Hyunsung🔥- (baby Jisung + daddy Hyunjin)

Babacığına süt içiren baby geliyo

-
-
-

"Babaa!" Bebeği heyecanla kendisine doğru gelirken odaklandığı tek şey pıtı pıtı yürümesiydi.

Bebeği kollarına vardığında hemen kucaklayarak poposunu koluna destekleyerek boynuna sıkı bi öpücük kondurmuştu.

Bu küçüğün hem yanaklarının hemde boynunun kızarmasına neden olmuştu. "Utandı mı benim güzel bebeğim?" Mini şortunun altından parmaklarını geçirerek bezini okşadı. Onu daha fazla utandırdı, sırıtarak. "Mm! Baba!"

"Babaya bağırıyor muyuz güzelim?" Bakıcısına bi bakış atarak kucağında Jisle arabaya geçti. "I-ıh.."

"Evet uslu bebeğim, aferin sana. Kurallarını unutma." Arkadaki bebek koltuğuna Jisi oturtmuştu. Normalde mızmızlanırdı ama demin yediği uyarı yüzünden şimdi sesini çıkaramıyordu.

Babasından yanağına öpücük kazandığında kıkırdadı.

"Baba.."

"Güzelim?"

"Emsik?"

"Sabah tokasını yakana takmıştım bebeğim." Ufakça aynadan bebeğinin sweatine baktığında düştüğünü görmüştü.

"Ö-ösüy d-"

"Sorun değil bebeğim, evde sana emziğini vereceğim. Hm?"

"Hıhm!" Cevaplayıp önüne döndüğünde kolundaki bilezikle oynamaya devam etti.

- - -

Eve vardıklarında saat epey bi' geç olmuştu. Ani bi meseleyle bir dosya için geri dönüp sonrasında yeniden eve sürmüştü. Ama o zamanda trafik saati başlamıştı.

Üstünde sadece bezin bulunduğu bebeğini uyuduğundan kendi yatağına yatırdı ve ardından dikkatlice bezini açtı.

Fazla haraket ettirmemeye dikkat ederek ıslak mendille altını temizledi ve daha fazla rahatsız etmemek için yeni bezi altına yerleştirdi.

Yapışkanlarını kapatarak kapattı. Zıbın giydiremeyeceğinden Jisin dolabından çıkabilecek en bol pijamayı giydirdi.

Kendiside fazla yorgun olduğu için ortalığı hallettikten sonra yatağın üstünü açtı ve güzel bebeğinin yanına yerleşti.

Onun için süt getirmişti ama bu kadar hızlı uyuyacağını bilmiyordu. Biberonu komidine koyarak gözlerini kapattı, bebeğinin kokusunun eşliğinde.

- - -

Jis uykusundan gözleri dolu şekilde uyanmıştı. Etrafın karanlık olduğunu farkettiğinde hala gece olduğunu anladı.

İki elinide dudaklarına bastırarak ağlama sesini bastırdı. Babasını uyandırmak hiç ama hiç istemiyordu.

Kendine geldiğinde ellerini çekti ve babacığına baktı. Gördüğü kabusun ödülü olarak ilgiye ihtiyacı vardı ama uyanmasındı.

Biraz etrafına bakındığında komidinde duran biberonu farketmişti. Gözleri merakla büyürken babasının kollarından hafifçe çıkmıştı.

Biberona uzanmak için kendini zorlayarak sessizce üste kayıp biberonu almıştı.

Zafer kıkırtısını demin ağlamak için bastırdığı elleriyle tutup babasının kucağına geri dönmüştü. Yumuşak ucu yalayarak emdiğinde aldığı çilek, çikolata aroması hoşuna gitmişti.

Belki..

Babasıda bu sütü içerse yorgunluğu geçerdi..

Babasının çok çalıştığını biliyordu. Her gün sürekli telefonla konuşuyordu bi kere. Ne zaman yanına gitse hep beyaz beyaz kağıtlar vardı.

Onlar resim çizmek için! Yorulmak için değil ki..

Kendisi yarısına kadar içip doyduktan sonra,

Yumuşak plastiği dudaklarından ayırarak yutkundu. Babacığının dolgun dudaklarına yaklaştırarak arasından geçirdi. Ufacık sıkarak çıkmasını sağladı ve ardından endişeli bir şekilde ne olacağını izledi.

Babasından gelen yutkunma sesinin ardından belini aniden saran elle şaşkına döndü. Sonrasında babasının uykulu, derin ve mayıştırıcı mırıltısını duydu.

Bu sebepsiz yere hoşuna gittiğinde babasına kendi sütünü içirmeye devam etti.

- - -

Hyunjin Sikik alarmın sesiyle uyandığında bebeğinin uyanmaması için hızlıca koluna bağlı saatle sonlandırdı. Derince oflayarak bebeğine döndü.

Güzel yüzünü incelemek isterken küçüğün çoktan sese uyanmış olduğunu gördü. "Günaydın bebeğim."

Jis babasına, ardından aralarındaki biberona baktığında tekrar kıkırdadı. Hyunjin onun baktığı yere baktığında ise olayları anlamadı.

"Bebeğim? Ne zaman içtin sütünü?" Ciddi şekilde sordu, kendisi içmek yerine babasına içirmesi daha olasıydı çünkü.

"Babacım.. oyu sen içtin ki.."

"Bebeğim? Babayla dalga geçmek güzel bir şey değil."

"Yayan söyyemedim ki.. sen çok yoygundun beynde sana sütümü veydim ki yoyuyma.."

"Yani bu küçük bebek babacığına süt mü içirdi, hm?"

"Hıhı!! Çokta sevdin ki sen. Yine iç!" Boş biberonu gösterdi.

"Hmm..birileri cezayı haketti artık."

"Ama babaa!" Küçüğünü altına alarak tişörtünün üstünden gıdıklamaya başladı. En çok huylandığı kısımlarını zorlayarak güzel kahkahasına eşlik etti.

Şimdi neden uyandığında boğazının kaşındığını anlamıştı.

-
-
-

Alerci iste anlamayanlar varsa

Unique -||AGEPLAY||- SKZ-༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin