13

1.1K 79 7
                                    



Jilix- (daddy Jis, baby Lix)

(Oy sınırı olmaması atmamanız gerektiği anlamına gelmiyor. Hevesimi kaçırmayın.)

-
-
-

Felix haftasonu olduğu için, hala uyumaya devam ediyordu.Saatin öğlen 2 ye gelmesinden habersizdi.

Her haftasonu geldiğinde uyumadan önce bezini, zıbınını takıp emziğini emerek Bbokari ile uyurdu.Hayır, Ona bakan birisi yoktu.

O sadece bu hissi seviyordu.Bebek gibi hissetmek..Bu yüzden sevgilisi Jisungla saat 1 de görüşmeyi unutup, onun kapıda beklemesini sağlamıştı.

Jisung şimdi cidden kapının önündeydi.Dördüncü kez Felixi arayıp hala açmadığı için endişelenmeye başlamıştı.Kendisiyle biraz savaş verdikten sonra kapıyı çalmayı bırakarak arbasından Felixin ona 'Sende dursun Hannie~' diyerek verdiği anahtarı almıştı.

Yeniden kapıya yöneldiğinde hızlıca açıp girmişti içeri.Felix ailesi olmadan yaşadığından evi küçük ve sevimliydi.

Han bu yüzden boşluğa sıcak bi gülümseme sunmuştu.Uyuduğunu tahmin ederek onun odasına geldiğinde yorganın altında bebek gibi uyuyan sevgilisinin yüzüstü uyuduğunu görmüştü.

Yanına yaklaşıp sarı saçlarına sesli bi öpücük kondurmuştu. "Kalk uykucu! Sözde görüşecektik" Felixin onu tınlamaması üzerine üşümesi ve rahatsızlanması için yorganı çektiğinde gözlerini şokla açmıştı.

Çığlığı basma isteğini yatıştırarak Felixin altında neden olduğunu bilmediği bezle bakışmıştı.Yanlış mı gelmişti? Yada yanlış mı görüyordu?

Tereddütle elini lixin poposuna getirip bezin varlığını kontrol etmişti.Bu cidden bezdi! Üstündede zıbın gibi bir şey vardı.

Han şaşkınlığını bi tarafa bırakarak yaklaşık 5 dakika inceledikten sonra Felixin hafif kıpırdanması odak noktasını değiştirmişti.

süt beyazı bacaklarına nede güzel yakışmıştı giydiği şey.. "Tanrım!Han!"

Felix gözünü açtığı saniye emziği saklayıp üstüne yorganı çekmişti.Yüzünde garip ve utanç dolu bi ifade vardı. " Felix? Bebeğim?"

Felix yutkunduğunda Hanın açıklama istiyorum adlı bakışlarını izlemişti. "Ben s-sadece..Üzgünüm beklettim seni" konu değişmesi Hanı güldürmüştü. "Şu ageplay denen şey mi? Bez sana çok yakışmış güzelim"

cümleleri felixi şoka uğratırken Han yavaş yavaş bu işten zevk almaya başlamıştı.Felix onun bebeği olsa fena mı olurdu? "Hala kıpkırmızısın, bu kadar çekinmene gerek yok. Sevgilinim, arkadaşın değil."

Felixe biraz daha yaklaşarak dudaklarına doğru konuşmuştu.Arkasında sakladığı emziği ellerinden kurtarıp karşısındaki dudaklara vermişti.

O kadar tatlıydı ki! Isırası gelmişti.Ve ısırmıştı.Emziğin üstünden öpüp sırıtmış, ellerinin altında olan beli sıkmıştı. "Bezi cidden kullanıyor musun peki?"

Felix kayan konuşmasıyla cevaplamıştı. "Okul olduğu için düzenle böyle olamıyorum.Bu yüzden bezi istesemde kullanamıyorum.Sadece..güvende gibi hissettiriyor, denemelisin"

Jisung son söze kahkahalarını savurmuştu. "Ben senin üstünde denemeyi tercih ederim bebeğim"

Felix hevesli bakışlarını sunarak emziği kıpırdayacak şekilde emmeye başladığında Jisung onu kucaklamıştı. "Çok hafifsin.." kayan konuşması tam ısırmalıktı.

"Dışarı çıkacak mıyız?"

"Senle ilgilenmek dikkatimi daha çok çekti açıkçası.." bunları söylerken Felixi tezgaha oturtup buzdolabına bakınmıştı. Tahmin ettiği gibi bulunan mamalar sırıtmasına sebep olmuştu.

"neden daha önce farketmedim ki? Lix..Çok tatlısın" mamanın yanında birde süt almıştı.Babası olmadığından kardeşine bakmakta hep annesine yardım etmişti.Bu tür şeyleri biliyordu.

Sütü cezveye doldurup ocağını altını açmış, Lixe sorarak yerini bulduğu dolaptan kase alıp mamayı boşaltmıştı.Yine sorarak bulduğu meyveleri ufakça doğrayıp birini Yongbokun ağzına diğerini kendi ağzına göndermişti.

Herşey tamamen hazır olduğunda salona geçmiştiler.Hanın sanki bunu 10 yıl önceden beri bekliyormuş gibi davranması Felixi utandırıyordu.

Kendisini Hanın kucağına atıp sıkıca sarılmıştı.Başını Jisungun göğüsüne yerleştirip gözlerini kapatacağı esnada yumuşak biberon ucu dudaklarına temas etmişti.Oda hemen kabul etmişti..

"Bunları bana hep sen yapsana Hannie~" "bunu 'babacığım olur musun?' Olarak anlamak istiyorum Lee Felix" Bu sefer Felix karşısındakinin dudaklarına yaklaşmıştı.

"Anla o zaman"

-
-
-

Sınır: 32 takipçi olduğumda

(Oy sınırı olmaması atmamanız gerektiği anlamına gelmiyor. Hevesimi kaçırmayın.)

Unique -||AGEPLAY||- SKZ-༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin