Minsung - ( Daddy Minho, baby Jisung)
--
-
Son olarak bezi kapattığında beyaz zıbını tekrar birleştirerek eteği yukarı çekmişti.
Bebeği kedisi Dori'yede bez takılmasını istemişti yaklaşık 10 dakika önce.
Bu sayede Minhoya kendi bezini hatırlatmış, kendi boğazının kurbanı olmuştu çünkü hala bez konusunda problemleri vardı.
"Mis oldu benim bebeğim." Gözüne aşırı tatlı gelen küçüğü kediyi sevmekle uğraşırken poposunu avuçlayarak sahte bi vuruş yapmıştı.
"Yaa baba!" Hızla pozisyonunu değişerek bezli poposunu korudu. Bezli Dori ise vuruş ve çığlık sesiyle hızla zıplayarak gitmişti, ama ne yazık ki odanın kapısı kapalıydı.
"Ya bebeğim!" Bez masasının üstünde otururken kollarını kelebek yapıp, ayaklarını sallamayı kesmişti. "Çok acıdı."
Minho sırıtarak önce güzelinin dudağına, ardından bezine öpücük kondurmuştu. "Geçti mi bebeğim?"
"Biyas." Bebeğini kucağına alarak yeniden bezli poposunu okşayarak konuşmuştu.
"Biraz mı? Bebeğim bezin kalın, o poponu incitemez ki." Aklı sıra Hanın neden böyle yaptığını bilmiyormuş gibi tepkiler veriyordu.
"Kısardı bile.." beyaz boynuna uzun bi öpücük kondurulmuştu.
"Zorlama bebeğim, yeniden açıp bakmamı istemiyorsan."
"Hıh." Uzamış hafif kıvırcık saçlarını iterek başka yönlere bakarken bi anda kendini yatağın üstünde bulmuştu.
"Ya hayııy!"
"Shh."
Minho eteği tekrar dizlerine kadar çekerek zıbını ve bezi açmış, ardından bebeğini ters çevirmişti. Şimdi yüzü duvaraydı.
"Kızarmamış, aşkım."
Küçük bebek sessiz kalarak poposunu sallamıştı, daha ne kadar böyle olacaktı..
Minho yeniden aynı işlemleri yaptığında bebeğinin kızarık yüzüne gülmüştü.
"Öpücük istediğinde bana söyleyebilirsin, yavrum."
"Öpüsük" yanağına temas eden dudaklarla kıkırdamıştı. "Ama şimdi benim bebeğimin uyku saati."
Zaten uykusu geldiği için sesini çıkarmayarak kafasını babacığının boynuna yatırmış, koklamaya başlamıştı.
Bu sırada dudağına emzik, ellerine eldiven takılmıştı. Ardından usulca yumuşak, mor beşiğe bırakılmıştı. Minho sallanma modunu açarak yanındaki tekli koltuğa oturmuştu.
"İyi uykular tatlı bebeğim." Eğer pembe eteği çıkarmaya çalışsaydı büyük kavga çıkardı bu yüzden bu şekilde yatsada olurdu. Beşikte dönerek babacığının yüzüne ve üstünde bakışlarını değiştirerek emziğini emmişti.
Bir süre sonra, karşı gelmeden kendini bırakmıştı.
-
-
-
Dünyanın en uzun bölümü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unique -||AGEPLAY||- SKZ-༆
FanficUnique- eşsiz. Bazı bebekler ceza.. bazıları ödül alır. ‼️ONESHOTS‼️ ‼️AGE-PLAY‼️ ‼️BABALAR VE BEBEKLER ARASINDA AŞK YOKTUR‼️