4. Bölüm

55 10 9
                                    

Bir tek bana mı öyle geliyor yoksa RIIZE ile Nct Dream vokal anlamında çok mu benzer. Bazen şarkıları Dream söylüyormuş gibi geliyor.   Yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalarr~~

Oldukça gürültülü bir ortamdı. Jaemin proje üzerinde çalışmaktan bunaldığı için gece dışarı çıkıp partileme fikrini öne sürmüştü ve herkes buna ihtiyacı olduğuna karar vermişti. 

Haechan ve Mark dans etmeye yoğunlaşmışken Renjun ve Jaemin birileri ile flörtleşme konusunda daha istekliydiler.

Renjun gürültülü müzikten dolayı ancak kulağına eğilerek konuştuğunda anlayabildiği gence zorla gülümsedi. Bu gece konuştuğu üçüncü kişiydi ama nedense bir türlü onları ilgi çekici bulamıyordu. Genç ikisi için yeni içkiler almaya gidince Renjun fırsatı değerlendirerek hızlıca kalabalığa karıştı. Kalabalığı yararak ilerlerken kolunun tutulması ile ürkerek kolunu tutan kişiye baktı. Jaemin saçları ve yakası dağılmış, dudakları şişmiş, pantolon kemeri bile tam takılmamış halde Renjun'a gülümsüyordu.

"Ne oldu gecen iyi geçmiyor mu?" diye sordu Jaemin alayla. Renjun morali bozuk bir şekilde "Seninki baya iyi geçiyor anlaşılan". dedi.

Jaemin kaşlarını yukarı aşağı hızlıca oynatarak "Beni bilirsin." dedi. "İstersen Mark ile Haechan'a katıl hala dans ediyorlar."

Renjun bu öneri ile şöyle bir etrafa bakıp arkadaşlarını aradı gözleriyle ama onlar yerine başka bir tanıdık sima ile karşılaştı.

"Bizim part-time da burada." dedi Jaemin'e eğlenerek.

Jaemin ilgiyle arkadaşının baktığı yere baktı ve o da tanıdık simayı görünce gözleri ışıldadı. Daha sonra Renjun'u kolundan çekerek Jeno'nun bulunduğu yere doğru sürüklemeye başladı.

Jeno yanında bir kızla konuşuyordu, ikisinin elinde de birer bira şişesi vardı ve oldukça eğleniyor görünüyorlardı.

Jaemin geldiklerini fark etmemiş olan Jeno'nun sırtına atlayıp kolunu omzuna doladı. "Jeno-yah demek sen de buradasıın~~"

Jeno şaşkınla sırtındaki gence bakıp daha sonra onları normal bir şekilde selamlayan Renjun'u kafasıyla selamladı. 

"Seni görünce selam vermek istedik." dedi Renjun "Rahatsız etmiyoruzdur umarım." 

Jeno yanağını işaret parmağı ile dürtükleyip duran gencin parmağını tutup "Sarhoş mu?" diye sordu.

Renjun arkadaşına göz ucu ile bakıp Jaemin'in ona göz kırptığını görünce "Sanırım." dedi. Na Jaemin bu gece formundaydı anlaşılan.

"Jeno-yah~ geçen seferki işimizi devam ettirsek mi, ben de?" diye sordu Jaemin, siyah saçlı genci yanağından tutup kendi yüzüne çevirerek. 

Jeno kendisini Jaemin tarafından kapana kısılmış hissediyordu. Konuştuğu kız ise beklenti ile bakmaktaydı, bu davetsiz misafirlerin ne zaman gideceğini merak eder gibiydi.

"Kıyafetlerini de veririm hem~" diye üsteledi Jaemin gence sırnaşarak.

Jeno yardım ister gibi Renjun'a baktığında Renjun omuz silkip hiçbir şey olmuyormuşçasına kalabalığa geri döndü.

Jeno hayal kırıklığı ile yüzünü buruşturup ona sinirlenmeye başlayan kıza çevirdi bakışlarını. "Özür dilerim ama arkadaşım sarhoş onunla ilgilenmem lazım."

Kız gözlerini devirip salak salak gülen Jaemin'e bir bakış attı ve yanlarından uzaklaştı.

Kız uzaklaşır uzaklaşmaz Jaemin ağırlığını verdiği gencin üzerinden kalkıp "Woahh!" diye gerindi "Hiç gitmeyecek sandım."

|| IT'S BRUTAL OUT HERE ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin