Arkadaş grubumda kaotik bir ortam söz konusu ve nereye gideceği belli değil sadece herkesin birbirinin arkasından kötü konuştuğu bir evredeyiz..Türk kahvemi yaptım ve o kaosun enerjisini sıcak sıcak buraya taşımaya karar verdim çünkü mahalle yanarken orospu saçını tararmış hahahahah LEZZ GOOOOO!!!
Sakin bir sabahtı, gecesi oldukça coşkulu geçmiş bir sabahtı. Jeno gözlerini açtığında gördüğü ilk şey tavana yapıştırılmış yıldızlardı. Dün gece onları hiç fark etmemişti halbuki. Genç adam gözlerini ovuşturup kolundan destek alarak doğruldu ve hemen yanında usulca uyuyan karemel saçlıya baktı. Karamel saçlının uzun kirpiklerinin gölgesi yanağına düşüyordu, dudakları hafifçe aralanmış ve yan yattığı için balık ağzı gibi büzülmüştü. Jeno aklına gelen bu benzetme ile gülümseyip Jaemin'in çıplak bedeninde kaymış olan yorganı onun üzerine çekti ve son kez sakin sakin soluk alıp veren gence baktı. Uyurken o kadar huzurlu duruyordu ki dün geceki oyunbaz halinden eser dahi yoktu. Jeno derin bir nefes aldı ve yataktan ayrılmak için hızlı bir hamlede bulundu yoksa uyanana kadar Jaemin'i izlemeye dair isteğini bastıramayacak gibi hissediyordu.
O hızlı hızlı üstünü giyinirken Jaemin'in çatlak sesi ortamın sessizliğini bozdu.
"Ben uyanmadan kaçıyorsun demek."
Jeno gülümseyip göz devirerek Jaemin'e baktı. Yatakta kolundan destek alarak doğrulmuş ve gözlerini açmaya zorlanan bir şekilde Jeno'ya bakıyordu. Jeno gencin üzerinden kayan yorgan yüzünden tekrar açığa çıkan vücuduna bakmamaya çalışarak. "Derin uyuyordun." dedi "Uyandırmak istemedim."
Jaemin başını olumsuz anlamda sallayarak "Bunaaa hiçç inanmıyorummm." diye söyledi kelimeleri uzatarak.
Siyah saçlı olan kıkırdayıp Jaemin yüzünden giyemediği tişörtü yere bıraktı ve tekrar yatağa ilerleyip Jaemin ile yüz yüze duracakları şekilde oturdu.
"Tek seferlik bir şey için fazla bağlılık gösteriyorsunuz Bay Na." dedi alayla.
Jaemin sırıtıp elini Jeno'nun gövdesine koydu ve parmaklarını üzerinde gezdirirken fısıldadı "Kaç seferlik olduğuna ben karar veririm Bay Lee."
Siyah saçlı olan dudaklarını ısırarak gülümsedi. "Peki o zaman, ne kadar süre devam etmesini istiyorsun?"
Jaemin kafasını yana yatırarak Jeno'nun gözlerine baktı. "Diyelim ki senden sıkılana kadar."
Jeno histerik bir şekilde gülüp kaçlarını kaldırdı inanamayarak. "Peki benim senin benden sıkılmanı bekleyeceğimi nereden çıkardın?"
Karamel saçlı olan kendinden emin bir ifade takınarak "Çünkü benden hoşlanmaya başladın Lee Jeno." dedi "Bundan sonraki evre ise bana deli gibi aşık olacağın o evre."
Siyah saçlı olan oturduğu yerden hızlıca kalıp tişörtünü yerden aldı ve "Hayal kurmaya devam et Jaemin." dedi "Hem bilmeyiz değil mi belki aşından ölen sen bu durumdan sıkılan ise ben olurum."
Jaemin gülümseyip "Bu bir meydan okuma mıydı?" diye sordu, eğleniyordu. İşte uyurken uzaklara giden Jaemin idi bu.
Siyah saçlı olan kafasını olumsuz anlamda sallayıp "Hastasın sen." diye söylendi.
Karamel saçlı olan iç çekip "Belki de öyleyimdir." dedi ilgisizce "Ama tam da bu yüzden bana karşı koyamıyorsun, beklemediklerini yaptığım için."
Jeno omuz silkip onu dinlemeden çanatasını omzuna taktı ve odayı terk edeceği sırada durup derin bir nefes aldı ve hızlıca yatağa ilerleyip alayla kendisini izleyen gencin dudaklarını öptü. Öpücük derinleşirken Jaemin yatağın içine doğru kayıp Jeno'yu da kendisi ile beraber çekerken Jeno hızlıca ayrılıp nefes nefese doğruldu ve dudaklarını yalayıp işaret parmağını Jaemin'e doğrultarak konuştu "Oyunu sen başlattın." dedi içinde tarif edemediği bir heyecan vardı "Sakın unutma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|| IT'S BRUTAL OUT HERE ||
Fanfiction[MULTİSHİP] İşletme okuyan bir grup yakın arkadaşın mezuniyet projesi için açmaya karar verdikleri pansiyon ve beraberinde gelişen olaylar ile tehlikeye giren arkadaşlıkları. "Geri çekilmek için çok geç, bu oyunu ilk siz başlattınız." [Only Friends...