3 Bölüm

59 7 7
                                    

Yarın olmuşdu.Her yerim acıyordu.Neden böyle şeyler beni buluyordu ki?! Yatakdan zar-zor kalkıb banyoya gitdim.Okula gitmek istemiyordum ama mecburdum.Ben hayatımda yeni ve güzel şeyler isderken hayat bana yeni ama kötü şey veriyor.
..............................................................................................................................

Çantamı da alıb evden çıkdım.Artık babama bana araba almasını söylemeliydim.Taksi bulmak zor oluyor.Gidib o $ürtüklere para vereceğine bana versin değilmi?
Sonunda bir taksi bulmuşdum..

Artık okula varmışdım.Parayı ödeyib arabadan indim.Yeni gelmeme rağmen artık bu okuldan nefret etmeye başlamışdım.Neyse ne işde biraz daha bunları düşünürsem geç kalacağım.Dersin başlamasına 5 dakika vardı.Hemen koşmaya başladım...Sınıfa girdiğimde hoca henüz gelmemişdi.Içimden bir "Oh" çekib yerime geçicekdimki Jungkook'un sesini duymamla o yöne döndüm

Jk: Naber Park Jimin.Nasılsın bakalım.Hm?

Jm: O kirli ağzına ismimi alma! Ve bu seni hiç ilgilendirmez!

Jk: Ah Jiminshi neden böyle yapıyorsun? Neden yeni geldiğin halde hiç kimseyi tanımadığın halde bu kadar sertsin?

Tam konuşacağım sırada işaret parmağını dudaklarımın üzerine koydu.

Jk: Sşh...sözümün kesilmesinden hoşlanmam ve ben olsam bana karşı iyi davranırdım.Nede olsa senin hakkında bir şey biliyorsam ifşalarım felan .Bunları düşünmen gerek küçük Jimin.

Parmaklarını dudaklarımdan itdirdim.

Jm: Ne demeye çalışıyorsun Jeon Jungkook?!

Jk: Demem o ki ,beni aptal yerine koyma Jimin.Beni hafife de alma!

Ne söylüyordu bu? Benim hakkımda ne biliyorda konuşuyordu.

Jm: Benim hakkımda ne biliyorsunda böyle konuşuyorsun.

Yanıma yaklaşarak

Jk: Yakında öğreneceksin Jimin....Fazla merak iyi deyildir.

Söyleyib gitdi.Ne demek istediğini gram anlamış deyilim.Acaba benmi aptalım?
Ahh ne umrumdaki gidib onu ailesine şikayet edicem.Evet bu size küçük bir çocuğun sanki arkadaşı elinden şekerini almışda onu ailesine söylemeye gidiyormuş gibi gele bilir.Ama gelmesin ben ciddiyim.Ailesinin katı olduğunu duydum.Gerisini siz düşünün.Beni dövdürmek ne görüceksin Jungkook.Geçmiş karşıma şifreli - şifreli konuşuyor.Neymiş benim hakkımda bir şeyler biliyormuş.APTAL!

Ama bir dakika ben onun evinin adresini bilmiyorumki? Nasıl õğrenicem şimdi?! Õğretmenlerden sorsam nasıl olur.Mutlaka Jungkook'un dosyasının içinde adresi vardır.Bu dünya için çok akıllıyım.(Tabi canım ne demezsin)
............................................................................................................

Ders bitmişdi.Bazen kendime sövüyorum.Dersleri dinlemiyorsam neden okula geliyorum ki. Kendi-kendime düşünürken hocanın odasının önüne gelmişdim.Kapıyı tıklayıb içeri girdim.

Hoca: Buyur oğlum bir şeymi oldu?

Jm: Ee hayır hocam. Sadece Jungkook'un ev adresini õğrenmek istiyorumda..burada olur diye düşündüm.

Hoca: Adresini vereyimde,Jungkook'un kendisinden neden sormadın?

Jm: Şey hocam bu gün Jungkook'un doğum günü sürpriz yapıcamda.

Hoca: Tamam o zaman.

Jungkook'un adresini öğrenmişdim.Ve bir taksi bulub konumu söyledim.
..............................................................................................................................

My Story/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin