11 Bölüm

43 8 12
                                    

Tam yatağımda döneceğim sırada yanımda elini belime koymuş,uyuyan bir Suga gördüm..

Jm: Heyy senin burda ne işin var kk~

Jm: Sugaa, kedicik seninle konuşuyorum uyan

Suga yatakdan doğrulub,gözlerini ovaladı.Bu hali o kadar tatlı gõrünüyorduki ısırmak istiyordum Kk~

Jm: Senin burda ne işin var

Suga: Ee ş-şey sıkıldım oda da tek başıma o yüzden bende geldim.

Jm: Sorun deyil uyuya bilirsin sadece ee  umarım gece senin rahatsız etmemişimdir.Biraz deli gibi uyuyorumda

Suga; Sorun deyil çok güzel uyuyorsun kk~

Jm; Yoongi~

Suga; Efendim

Jm; Yemeklerimizi yedikden sonra sahile gidelimmi?

Suga; Tabi ki gideriz

Jm; Tamam o zaman ben bişeyler hazırlamağa gidiyorum.

Suga; Tamam

1 saat sonra~

Genç oğlan arkadaşı için elinden geldiği kadar güzel bir sofra kurdu.Aslında genç oğlan yemek işlerinde çok iyidir.Çunki o annesine çekmişdi bu konuda.Sofrayı kurarken annesini düşünmesi gözlerinin dolmasına sebeb olmuşdu.Kendi-kendine küçuk bir gülümseme sunub,gözlerini elinin tersi ile sildi.Sonra yeniden sofraya baktığında her şeyin tam olduğunu görüb,gülümsedi.

Suga; Yeniden günaydın

Jm; Sana da yeniden günaydın geç otur

Suga; Çok güzel

Jm; Evet sofra'yı bende beyendim

Suga; Oh ben sofrayı söylememişdim

Jm; Neyi söylemişdin peki?

Suga; Yanaklarını

Jm; Yanaklarımımı?

Suga; Evet.Çok şirin bir gõrüntü veriyor

Jm; Ah teşekkûr ederim Yoongi.Artık kahvaltımızı yapalım ha ne dersin

Suga; Tamam miniğim

Suga Jimin'e yine "miniğim" kelimesi ile hitab etmişdi.Bu Jimin'in içinde garip duygular yaratmışdı.Ama bildirmemişdi.Oda yavaşdan oturub eline çatalını alıb,peynirden biraz aldı.

.
.
.

Kahvaltısını bitiren ikili sofrayı beraber toplama kararı almışdı.Jimin bunu hoşnut bulmasada Yoongi için kabul etmişdi.
Jimin kirli tabakları alıb,makineye koydu.Suga da bardakları alıb Jimin'e verdi,makineye koyması için.

.
.

Işlerini bitirdikden sonra Jimin,

Jm; Bence artık sahile gide biliriz.Hem bu saatlerde deniz manzarası çok güzel gõrünüyordur.

Suga; Tamam o zaman.Hazırsan çıkalım

Jm: Hazırım zaten çıka biliriz.

Kafasını anladım manasında sallayan Suga,önden giderek kapıyı açdı.

Suga; Isdersen benim arabamla gide biliriz

Jimin biraz düşünüb,

Jm: Tamam gidelim

My Story/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin