14 Bölüm

49 9 4
                                    

Gözlerimi açdığımda sabah olduğunungü gördüm.Yatakdan doğrulub komidinin üzerine koyduğum telefonumu almışdım.Küçuk bir küfür savurub,yatakdan kalkmış,çıplak ayaklarımı soğuk zeminle birleştirmişdim.Halsiz adımlar'la banyoya doğru ilerledim.Işimi hall edib çıkdığımda okul formalarımı alıb,giyinmeye başladım.

Çantamı ve telefonumu alıb odamdan çıkmışdım.Merdivenler'i endikden sonra mutfağa doğru yürüyüb,sonra vazgeçib yeniden kapıya taraf gitmişdim.Yemek,yemek istemiyordum.Canım hiç bişey çekmiyordu.

Kapıyı kiltleyib,evden çıkmışdım.Hızlı adımlarla okula doğru yürümeye başladım.

Okul'un önüne geldiğimde yine onları görmüşdüm..bank da oturmuş bişeyler yiyerek sohbet ediyordular.Ikisini görmezden gelib,okula girmişdim.

Sınıfıma girib, sırama doğru yürümeye başladım.Tam sırama oturacağım sırada biri bana arkadan seslenmişdi.Hızlıca arkama dönüb baktığımda bunun,tanımadığım biri olduğunu görmüşdum.(Jk olduğunu sandınız diğmi jxjxjxjx)

"Merhaba"

Karşımda saygı anlamında eğilmişdi.Bende hemen karşılık vermişdim.

"Şey ben..karşı sınıfdan Yeosang"

"Oh memnun oldum.Bende Park Jimin"

"Seni tanıyorum Jimin Hyung"

"Hyung?"

"11-ci sınıfım ve senden küçüğüm"

"Ah bana Hyung demene gerek yok"

"Olsun yinede söylemek isderim"

"Nasıl isdersen"

"Ben seninle arkadaş olmak istiyorum"

"Tabiki ola biliriz"

"Teşekkür ederim"

"Ne demek"

"O zaman sonra görüşelim.Birazdan ders başlayacak"

"Tamam görüşürüz Yeosangshi"

"Görüşürüz Jimin Hyungie"

Arkasından gülümseyib,sırama oturmuşdum.Nerdeyse tüm sınıf içeri geçmişdi.Buda demek ki, ders başlamışdı.

~~~~~~~~~~~~~
"Çıka bilirsiniz çocuklar"

Öğle saatlerinde olduğumuza göre çok acıktığımı anlamışdım.Kantine inmek isdesem de onların da orda olduğunu biliyordum.Bu yüzden yanlız gitmek istemiyordum...Ben bunları düşünürken az önce tanışdiğım çocuk, Yeosang gelmişdi.

"Hadi gidelim"

Şaşkınca cevaplamışdım.

"Nereye?"

"E kantine?"

"Ah tamam gidelim"

Ayağa kalkmış gitmek için adım atmışdım ama bişey unutduğumu anlayıb, hemen çantamdan cüzdanımı almışdım.

"Hadi gidelim"

Kantine gelmiş, 2 tost alıb,bir masa seçib oturmuşduk.Ama tam karşı masada Jungkook ve yeni gelen çocuk yani Jaehyun oturmuşdu.

Jaehyun geldikden sonra Jungkook'a bişeyler olmuşdu..Ya Jaehyun onun sevgilisyse? Belkide bizden saklıyordu?
Ah bana ne diğmi? Umursamıyordum..ama aslında umursuyordum hemde çok...Başka bir çocukla yakınlaşması..o gece dediklerim ve onun dedikleri o kadar kalbimi yakıyordu ki..

Gözlerimin dolduğunu anlamıştım.Bu yüzden Yeosang'dan izin isteyib,lavaboya gitmişdim.Ayağa kalktığımda karşı masa da oturan Jungkook'un da kalkdığını görmuşdüm.Hemen masamdan uzaklaşıb,lavaboya doğru yürümeye başlamışdım.Umarım buraya gelmezdi...

My Story/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin