Sıramda oturmuş bir yandan boş dersin keyfin çıkarıyor,diğer yandan da Jungkook'u izliyordum.Ne olursa olsun o çocukla arasında bişey olmasına izin veremezdim.Ah bu söylediklerim çok saçma biliyorum ama...işde kendime engel olamıyorum.Hatda az önce Jungkookla öpüştüğüm gerçeği bile bana saçma geliyor.Aslında Jungkook'u sevmiyorum..ama belki de seviyorumdur of bilmiyorum duygularım sadece beni yoruyor. Çok düşünmek bazen kötü geliyor insana..ama bildiğim tek bir gerçek var oda Jungkook'u çok kıskanmamdı..lanet olsun evet onu çok kıskanıyordum.
Galiba onu sevdiğime ikna olucak ve kabul edicekdim.Belkide bana karşı hisleri yok olmuşdur kim bile bilirki? Onunla konuşmam gerekdi.Ne olursa olsun onunla bu gün konuşacakdım.Ama yüz-yüze değil çunki onun gözlerine bakarsam söylemek isdediğim herşeyi unuturdum..kendimi tanıyordum.
O zaman nasıl konuşacakdım ki?...Numarası bile yokdu ki bende.Nerden bula bilirdim? Sanırım arkadaşlarından ala bilirdim ama arkadaşlarını bile tanımıyordum ki ben.Sanırım buldum! Sadece biraz sabr ederek dersin sonunu beklemem lazımdı.
◆
Hemen koridor da önümdekileri umursamadan geçib,yeni tanıştığım ve tek arkadaşım olan Yeosang'ı arıyordum.Ama bir türlü bulamamışdım.Nerdeydiki bu şimdi? Üst katda bulamadığım için hemen aşağı kata yani kantine enmişdim.Gözlerim masalarda Yeosangı arıyordu.Masaların birinde tost yiyen Yeo gördüğümde gözlerim parlamışdı.Koşub çabucak yanına oturmuşdum.Aniden gelmemle yerinden sıçrayan Yeosang'la beraber ortaya küçük bir kıkırdama sunmuşdum.
"Jimin Hyung?"
"Bırak şimdi Jimin'i senin bana acilen yardım etmen gerek Yeocum"
"Benmi?"
"Evet sen"
"Noldu?"
Telaşla sorulan sorusuna gülmüş ardından cevaplamışdım.
"Dur sakin ol"
"Çatlatmasana insanı Jimin Hyung söylesene"
"Bak şimdi benim güzel arkadaşım senin bana yardım etmen gereken bir konu var"
"Jimin!"
"Tamam dur anlatıyorum"
Kafasını olumlu anlamda sallayıb,beni dinlemeğe konulmuşdu.
"Bak şimdi bu bizim sınıfda olan Jeon Jungkook'u tanıyorsum diymi?"
"Şakamı yapıyorsun Jimin Hyung onu tanımayanmı var"
"Bak şimdi o herkesin tanıdığı Jeon Jungkook'un numarasını bulmamız gerek"
"Ne numarasını?"
"Yeo herhalde ayakkabı numarasını bulacak halimiz yok ya telefon numarasını diyorum"
"Ah üzgûnüm biraz şok oldum da neyse bu önemli değil ben onun numarasını kolaylıkla bulurum ama ne yapıcaksın ki"
"Ş-şey bişey yapmayacağım"
"Ah hadi ama Jimin Hyungiee yoksa sen.."
"Hey hayır! Öyle bişey yok bikere"
"Hadi ama kabul et aşık olmuşsun bu yüzden numarasını istiyorsun"
"Of tamam ama bunun adı aşk değil sadece hoşlantı"
"Gözlerin öyle demiyor ama"
"Gözlerimin ne dediğini boş ver de ne zaman bulacaksın"
"Yarın numarasını sana getireceğim Jimin Hyung söz"
"Nasıl bulacaksın ki?"
"Eh meslek sırrı bende kalsa iyi olur"
"Kk tamam sana güveniyorum"
"Güvenini boşa çıkarmayacağım"
"Ben şimdi gidiyorum son ders zaten sonra bir çıkalım eğer seninde son dersinse"
"Tamam çıkarız"
"Görüşürüz"
"Görüşürüz"
◆
Anahtarları alıb,kapıyı açmışdım.Eve girdiğim de çantamı çıkarıb kapı kenarına koymuş,ardından mutfağa doğru yol almışdım.Buz dolabından 2 tane ramen alıb kapısını kapatmışdım.Ocağı yakıb su koymuş ardından kaynamasını beklemişdim.
5 dk sonra
Ramenleri içine koymuş şimdi de sosların koyuyordum ki paketinden sıyrılıb pantalonuma düşmesiyle büyük bir siktir çekmişdim.Okul formamı değiştirmesem olucağı buydu tabi.Elimdeki sosları ramen'e dökmüş ardından pantalonumun düğmesini açıb, altımdan sıyırarak kirli sebetine atmışdım.
Karnımı doyurdukdan sonra bulaşıkları yıkayıb odama çıkmışdım.Üsdüme rahat bişeyler geçirib balkona geçdim.Kendimi yumuşacık olan koltuğuma atmışdım.Güneşin bu güzel görüntüsü içimi ferahlatacak derece de güzeldi.
Bir kaç saat sonra
Bir kaç saat balkonum da telefonla vakit geçirmişdim.Kafamı kaldırdığımda akşam olduğunu görüb odama geçdim.Ve kiyafet dolabımı açıb içinden pijamalarımı çıkarıb giyinmişdim.Yatağımın üzerindeki örtüyü götürüb uzandım.O kadar rahatlatıcı bişey ki yorucu gününün ardından yumuşacık yatağında yatmak..
Yarın içinde heyecanlıydım tabiki bu yüzden hemen sabah olmasını diliyordum..gözlerim artık kendiliğinden kapanıyordu.Bu yüzden üzerimi güzelce örtüb gözlerimi kapatmışdım.Yarın güzel olucakdı benim için yani bunu umuyorum..
_________________________________________________________
Benim güzell okurlarıma merhabaa
Bu sefer sizi çok bekletmediğimi düşünüyorum🤏🏻
Bölümü beğendinizmi?
Umarım beğeniyorsunuzdur;)
Ve bu arada izlenme oylamalardan çok geliyor ve bu beni hem üzüyor hem sevindiriyor
Ficimin keşfedildiği için seviniyorum ama emeğimin karşılığını alamadığım için üzülüyorum.Sizlerden çok bişey isdediğimi düşünmüyorumm🍁✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Story/Jikook
RomanceHer şey Jimin'in yeni sınıfa gelmesi ile başlıyor... Seme-Kook Uke-Min