Jimin'den
Gözlerimi açdığımda küçük bir kulubede olduğumu ve de bir sandalyeye bağlı olduğumu gördüm.Benim burda ne işim vardı ki?! En son okula gidiyordum...ah evet.Lanet olası herşey iyi gidiyordu ama önümü siyah arabalar kesene kadar.Ne kadar direnmek isdesem de olmamışdı.Aslında var gücümle kaçmağa çalışdığım sırada boynumun arkasından büyük bir sopa yemişdim.
Gerçi ben niye burdayım onu bile bilmiyordum ki..yerimde çırpındığımda benimle beraber oturduğum sandalye de haraket edince ortaya rahatsız edici bir ses hakim olmuşdu.
Biraz daha oturduğum sandalyede haraket etdiğimde,kapı sesini duymuşdum.Hemen durub kendimce uyumuş numarası yapmağa başladım.Kapı açılmışdı..ve bu benim tüylerimi diken-diken etmeğe başlamışdı bile.
Ayakkabı seslerini duyduğumda bana yakınlaştığını anlamak çok zor olmamışdı."Uyumadığını biliyorum sevgili oğlum"
Baba? Ne oluyor?..gözlerimi açdığım anda bana nefretle bakan babamı gördüm..beni niye kaçırıb buraya bağladı ki?
Tamam biliyorum benden nefret ediyorsun ama bunu yapacak kadar da kötü biri olduğunu bilmiyordum.."Baba?"
"Bana sakın baba deme seni hayırsız evlat"
"Benim burda ne işim var? Niye beni adamların kaçırıb buraya bağladı?!
"Ben senin mutlu olmana izin verirmiyim sanıyorsun?"
"Ne?"
"Evet asla senin mutlu olmana izin vermem"
"Ben sana ne yapdım baba? Ne yapdım da bana karşı olan nefretin bu kadar büyük?!"
"Bunu bildiğini düşünüyorum "sevgili oğlum"
"Ah hayır ben bişey yapmadım niye anlamak isdemiyorsun?! Senin yüzünden yıllarca kendime katil diyip durdum"
"KES SESINI!"
"Hayır asla susmayacağım! Senin yüzünden az kalsın bana deli tahşisi bile koyacaklardı.Ama sen ne yapdın? Beni kurtarmak yerine ÇIKIB GITDIN!"
Son sözlerimde gözlerimden yaşlar akmışdı.Durduramamışdım kendimi..bir insanın babası bunları yapmaz yapamazdı..
"Niye beni diğer çocukların babası gibi sevmedin ha?! Ilk dayağım daha 10 yaşımda yedim ben! Doğum günümü hep dayakla kutladım ben! Sen IĞRENÇ BIR BABASIN PARK MINGYU!"
"KES SESINI SENI AHMAK!"
Demesi ile tokatı basmışdi.Canım acımışmıydı peki? Tabiki bu yaşadıklarımın yanında bir hiçden ibaretdi..
"Seni öyle bir ayaklarımın altına alacağım ki Jimin"
"Asla yapamayacaksın"
"Yapamazmıyım öyle mi? Sen öylesan.GETIRIN!"
Ona anlamsız bakışlar atdığımda birden kapı açılmışdı.Doğal olarak gözlerimi onun iğrenç sıfatından çekib kapıyla buluşturmuşdum.Keşke buluşturmasaymışım..Sevdiğim adam o..ne haldeydi böyle?
"Ne yapdınız ona? JUNGKOOK GÖZLERINI AÇ YALVARIRIM"
"Eğer susmazsan o sevdiğin adamın hala atan kalbini tek kurşunumla durdururum"
Ona bakıb kafamı olumsuz anlamda sallamışdım..
"Hayır yalvarırım hıck bana isdediği yap hıck ama ona zarar verme"
Ağlamam daha da şiddetlenmişdi..
"Sana demişdim bana yalvaracaksın "oğlum"
"Uyandırın şu pisliği"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Story/Jikook
Storie d'amoreHer şey Jimin'in yeni sınıfa gelmesi ile başlıyor... Seme-Kook Uke-Min