19 Bölüm

33 7 17
                                    

Telefonumu yatağa bırakıb hemen ayaklanmışdım.Giysi dolabıma yakınlaşıb,içindeki kiyafetlere bir göz gezdirdim.Içinden siyah ama üzari beyaz çizgili bir t-shirt,altıma da sade ama çok şık olan bir pantalon seçmişdim.

Saçlarıma güzel bir şekil verdikden sonra aynadan biraz uzaklaşıb, tüm bedenimi süzmüşdum.Çok tatlı ama biraz da cool olmuşdum.Güzel ve en sevdiğim parfümümü sıkdıkdan sonra kendimce özgüven konuşma yapmağa başlamışdım.Bu iş olucakdı.Artık uzatmanın ikimize de bir faydası yokdu.

Tam odadan çıkacağım sırada çilekli glosumu vurma isdeği gelmişdi bir anda.O kadar parlak ve tatlı olmuşdu ki dudaklarım.

Telefonumu ve anahtarlarımı da aldıkdan sonra evden çıkmış,sahile doğru yürümeğe başlamışdım.

Sahile geldiğimde Jungkookun hala ortalıkda olmadığını görmemle derin bir iç çekmişdim.Elimle saçımı arkaya taradıkdan sonra,çimenlerin üzerine serili vermişdim.Nerdeyse birazdan gelirdi.Gelirdi öyle değilmi?

Gözlerimi açdığımda burnuma naneli şeker kokusu gelmesiyle,kafamı koku gelen tarafa çevirmişdim.Ve çevirmemle o muhteşem yüzü görmuşdum.Ona en tatlı gülümsememi sunup ardından konuşmuşdum.

"Ilk önce geldiğin için teşekkür ederim"

"Ben bişey söylersem yaparım Jimin"

"Biliyorum zaten o yüzden burdayım ya"

"Nasil?"

"Beni sevdiğini söyledin Kook.. ve be-"

"O konuyu kapat çunki kalbimin daha fazla kırılmasını istemiyorum"

"Tamda o konu için seni çağırdım"

Bana garip bakışlarını sunan Jungkook'a ben yine gülümsemişdim.

"Bunca zaman bir-birimizi çok incitmiş ola biliriz"

"Onun içi-"

"Sözümü kesme lütfen..bazen sana kötü şeyler söylediğimide biliyorum"

"Ama artık onların hepsi geçmişde kaldı.Bu yüzden seninle yeni ve sadece ikimizin olduğu bir sayfa açmak isdiyorum"

Yüzümü çevirib onun yüzüne bakdım.Sanki bu dediklerimi beklemiyormuş gibiydi.Gerçi nerden beklesin ki?

"Benimlemi?"

"Evet seninle"

"Ama sen s-"

"Evet bir-birimizden uzak kalmamız gerektiğini söylemişdim çunki seni sevdiğimi tam olarak bilmiyordum sevgilim"

"Sevgilim?"

Ayağa kalkarak etrafda da hiç kimsenin olmamasını deyerlendirib Jungkook'un kucağına oturmuşdum.

"Değilmisin yoksa?"

Yüzüne yakınlaşıb cilveli bir sesle konuşmuşdum.

"Seni seviyorum Jungkook"

Jungkookun ellerini belimde hiss etdiğimde gülümsedim.

"Bende seni herkesden,herşeyden çok seviyorum sevgilim"

Dudaklarımı onun dudaklarına yaklaştırdığımda sanki bu anı bekliyormuş gibi yapışmışdı dudaklarıma(ne kadar dudak kelmesi oldu amk).

Beni iştahla öpüyordu.Ve bende tabiki severek ve istekle karşılık veriyordum..nefessiz kaldığım için geri çekildiğimde yüzümüz arasında küçücuk bir mesafe vardı.

"Dudaklarının tadı çok güzel ve çok leziz Jimin-ah"

"Senin dudakların kadar güzel olamaz Kookiem"

Son cümlemide söyledikden sonra kollarımı geniş açarak, sevdiğim adamın naneli şeker gibi  kokan bedenine sarılmışdım..
Keşke hep böyle kalsak ve ayrılmasak..

"Çok güzelsin bebeğim"

"Sende çok yakışıklısın"

Yüzümü görmesede çok utanmışdım.Ve bu kafamı Jungkook'un boyun girintisine sokmak için geçerli bir sebepdi.

______________________________________________________________
Selammm
Sonunda bunları kavuştura bildim
Ve iyi bir haber,finale son 2 bölüm kaldı
Umarım bölümü beğenirsinizzz
Yorum ve oy kullanmayı sakın unutmayın lütfenn
Yanlışım varsada çook üzgünümm

My Story/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin