13 Bölüm

52 9 10
                                    

Yarın olmuşdu.Güneşin odaya geçen ışıkları Jimin'i uyandırmaya yetmişdi..Yatakdan kalkan Jimin lavaboya gidib işlerini hall etdikden sonra,yeniden odasına girib,yatağının köşesinde oturdu ve düşünmeye başladı..dünki olanlar onu sanki sıkışdırıyordu.Ne yapması gerek kendisi bile farkında değildi.Dün Jungkook'a öyle şeyler söylemek istememişdi..

Yatağından yeniden kalkan Jimin,dolaba yakınlaşdı.Okul kiyafetlerin çıkarıb giyinmeye başladı.Hafif bir makyajdan sonra çantasını ve telefonunu alıb aşağıya endi.

Aşağıya endiğinde çok güzel bir sofrayla karşılaşmışdı.Ama aç olmadığı için sadece yiyeceklere bakıb,kapıya doğru yürüdü.Ama yürümesiyle beraber bir ses onu durdurmuşdu..Bu Yoongiydi.

Yg; Bişeyler yemiyecekmisin?

Arkasını dönen Jimin,önce gülümsedi.Ardından..

Jm; Ah hayır iştahım yok ben okulda bişeyler atışdırırım

Yg; Ama niye böyle yapıyorsun? Dünde ramen aldın ama yemedin

Jm; Iştahım yok Suga ısrar etme lütfen

Yg; Tamam ama okulda bişeyler atıştırmayı unutma

Jm; Tamam

Evden çıkan Jimin,kulaklıklarını takıb,sakinleştirici bir müzik açdı ve ellerini ceketinin cebine sokub,yürümeye başladı..

Okula vardığında ilk önce okul bahçesini süzüb sonra içeri geçdi.
Merdivenleri ruhsuz çıkan Jimin sınıfın önüne geldiğinde durdu.Ilk önce derin bir nefes alıb sonra içeri geçdi.

Henüz sıralar dolmamışdı.Ama..Jungkook  kafasını sıraya gömmüş yatıyordu. Sanırım?..Onu uyandırmamak için yavaş adımlarla sırama geçib kitablarımı çıkardım.Acaba onunla konuşmalımıydım? Ama ne diğe bilirdim ki?
Yinede konuşmam gerekdi nede olsa dün çok sert çıkışmışdım..Sıramdan kalkıb onun oturduğu masaya yakınlaşdım..

Jk: Git Jimin

Kafasını kaldırmadan cevab veren Jungkook,Jimin'in 1 adım geriye gitmesine sebeb oldu.

Jm; S-sen uyumamışmıydın?

Jk; Sana git diyorum Jimin

Jm; Ama ben konuşmak istiyorum

Kafasını bu sefer kaldıran Jungkook,

Jk; Ama ben konuşmak istemiyorum?!

Jm; Neden peki?

Jk; Nedenmi?! Sen benimle dalgamı geçiyorsun Jimin?!

Jm; B-ben

Jk; Sen ne Jimin? Dün düşündümde doğru söylüyorsun seni bir daha rahatsız etmeyeceğim.

Jungkook bu sefer yerinden kalkıb sınıf kapsına doğru yürüdü.

Jm; Jungkook ama b-

Jk; Dediklerine kendinde uyman gerekik diğmi Park Jimin?

Sınıfdan çıkan Jungkookla beraber yanlız sınıf ve ben kalmıştık..
Sırama doğru yürüyüb,oturdum.Ve kafamı pencereye doğru çevirdim.

Neden her şey benim başıma gelmek zorunda ki?!..
Saatime bakıb,dersin başlamasına hala 10 dakika olduğunu gördum.Sabah kahvaltı etmediğim için biraz acıkmışdım.Bu yüzden kantine inib,kendime tost ve su alacakdım.

Ayağa kalkıb çantamdaki cüzdanımı aldıkdan sonra sınıf kapısına doğru yürüdüm.

♣︎

Oturmuş tosdumu yerken,kantine giren Jungkookla beraber kafamı aşağıya endirdim.Ne kadar göz-göze gelmezsek o kadar iyi diğmi?

My Story/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin