☄️ Czele ☄️
Siedziała ze swoim chłopakiem w domu,Nagle zaczęłaś rozmowę.
-Czele?
-Tak perełko?
-Ma przyjść do mnie o 15:00 I/P.
-Oczywiście...
*O 15:00*
-pójdę otworzyć.
-Kopelat stara!-krzyknął I/P
-No cześć, chodź do salonu.
-Okej
-Czeluś,to mój przyjaciel I/P,I\P to Czele mój chłopak.
Usiadłam koło Czelego i złapałeś go za rękę.*2h później*
Widać było że Czelemu nie podoba się I/P,Czele czuł że coś z nim nie tak,ty zresztą też.
-T/I, możemy pogadać na osobności?-zapytał I/P.
-dobrze -powiedziałaś,po czym wstałaś i zapewniałaś Czelego że zaraz przyjdziesz.Ale I/P miał inne zamiary, niż ,,pogadanie na osobności,,
Nagle I/P przyciągnął cie do sobie i wasze wargi miały się zaraz spotkać,gdyby nie Czele,odrazu rzuciłaś się w stronę swojego chłopaka,on cię przytulił i uspokoił.
Spojrzał na I/P nieprzyjemnym wzorkiem,na co ten poprostu wyszedł z domu, widać było że Czele jest o ciebie bardzo bardzo zazdrosny.-Ciiiii, wszystko dobrze, jestem przy tobie...-powiedział twój chłopak.
-tak się bałam...-powiedziałaś.On nic nie powiedział tylko cię pocałował, poczułaś jego miękkie wargi na swoich,to mogło trwać w nieskończoność,ale Czele złapał cię za rękę i zaprowadził do sypialni, włączył telewizor,i cię przytulił.
Kochani, obiecuję że dokończę ten rodział już jutro,ale teraz zacznę nowy rozdział.
Jeśli mogę was prosić o kolejne pomysły na rozdziały,to proszę was piszcie.Tak jak mówiłam, narazie zostawie rozdział ,,Jego zazdrość,, i zacznę nowy.
Obiecuję że zrobię kontynuację tego rozdziału.~Zuzia🩷