Jak zareaguje na twój powrót? 3/9

97 7 11
                                    

🪻 Czonakosz 🪻
Przesiadywał sobie na ławce w parku, odkąd wyjechałaś,nie miał ochoty wciągać tabaki,nawet z Ernestem.

Patrzył ze smutkiem na wszystkie pary które robiły sobie spacerki po parku,tak bardzo żałował że i on nie może zabrać cię na taki spacer.
Uwierz tak mu brakuję twojego uśmiechu,twoich głupich żartów.

Ale nagle ktoś się do niego dosiadł,to byłaś ty.

-Dzień dobry,czy mogę się dosiąść?

Zapytałaś, chciałaś zobaczyć czy chłopak cię rozpozna.
-Oczywi-chłopak urwał w połowie słowa i powiedział: T/I? t-to naprawdę ty?, wróciłaś??

Ty przytaknęłaś i go przytuliłaś.
Chłopak też się do ciebie przytulił ale mocniej, płakał w zgięcie twojej szyji.

-Hej, słońce,nie płacz, już tu jestem.
Uspokoiłaś chłopaka.

Chłopak powoli się uspokajał, widać było w kącikach jego oczu, szczęście

Po około 10 minutach, chłopak złapał cię za rękę i poszliście na spacer,on ci opowiadał co się działo jak ciebie nie było.

- T/I,nawet nie wiesz co się stało!
-Opowiadaj.

Chłopak zaczął ci opowiadać jak było na wojnie o Plac i że wygrali oni a nie czerwone koszule,o tym jak Ernest powalił Acza.

A ty się tylko uśmiechałaś i słuchałaś z ciekawością.

-Wtedy Ernö powalił Ac-
Urwałaś mu w połowie zdania i go pocałowałaś.
Chłopak położył ręce na twoich polikach,i zamknął oczy.

Gdy wasz pocałunek się skończył, powiedziałaś.
-Już nigdy cię nie opuszczę.
-Mam nadzieję, obiecujesz?
-Obiecuje.

















Hejoo,mam nadzieję że wam się podoba,ja mam jeszcze tylko 2 dni  szkoły czyli  wtorek i środę.
A wy?

Po szkole pojawi się cz.4. Czyli Czele.

~Zuzia🙁😔

😻Preferencje Chzpb😻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz