HELLO CANIMLAR. Nasılız bakalım? Evet çoook uzun zaman oldu. Uzatmadan yeni bölüme geçiyorum.
🤗🤗🤗
**************
Gecenin anlatımıyla.
Ekimden ayrılıp eve doğru yürüdüm. Eve girdiğim anda süslenip püslenmiş annemi ve cici cici giyinmiş kız kardeşim Yasemini gördüm.
"Anne? Ne oluyor? Bir yere mi gidiyoruz?" diye sordum şaşkın bir şekilde.
"Evet oğlum. Beşinci katta oturan Zülal hanım bizi yemeğe çağırdı. Tanışma amaçlı. Alt katta oturan Leyla var ya hani onun kardeşi. Leylalar, Zülaller ve biz oluğacız." dedi annem.
"Anneeee? Benim sarı tokam nerede?" dedi içeriden gelen şirin Yasemin.
"Aaa. Abim gelmişşş." diyerek koşup boynuma atladı.
Sıkıca sarıldım ona.
"Abi, biliyor musun ben Ekim ablayla tanışıcağım." dedi hevesli bir şekilde.
"Ee.... Ekim mi?" dedim şok olmuş bir halde.
"Evet oğlum. Sen tanımıyorsun tabi. Leyla teyzenin kızı." dedi annem.
"Anne? Ben de mi gelicem?" diye sordum şokumu atlatamamışken.
"Evet, evet. Her kes gelsin dedi Zülal."
İşte bu be. Bekle beni Zülal teyzeciğim ben geliyomm.
"Teyze mi? Lan yavaş!" dediğinizi duyar gibiyim. İçimden öyle geldi🤭.
"Tamam ben hazırlanıyım." diyerek ayrıldım annemlerin yanından.
Yaseminin elbisesi.
Ekimi görünce garip oluyorum. Onu gördüğümde midemde kelebekler 🦋 uçuşuyor. Bir dakika yoksa... Yok canım ben her gördüğüm kıza aşık olurum zaten.
"Hadi oğlum biraz çabuk." diye seslendi annem.
"2 dakikaya gelicem anne." dedim.
Hemen siyah sweet ve siyah klasik pantolonumu giyip, aynanın önüne geçip yakışıklılığımı sorguladım. Bir kız olsam kesin bana aşık olurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekimde bir Gece
RomanceEkimle Gecenin aşkı, Ekim ayında yaşanan o geceyle her kezin hayatının deyişmesinin hikayesi. Gizemli kişi kim? Aksiyon.