Tam arkamı dönüp kim olduğuna bakacakken bir el arkadan ağzımı kapattı ve diğer koluyla vücudumu haraketsiz hale getirecek şekilde kollarımını ve belimi sıkıca kavradı.
Bütün vücudum yaprak gibi titriyordu.
Kekeleyerek "Nolur bana birşey yapma" Demeye çalıştım ama adam ağzımı ilk kapattığı kadar olmasa da sıkıca kapatıyordu ve sesim boğuk çıkmıştı.Arkamdan bir grup adamın sesli şekilde güldüğünü duydum arkamdaki adam da buna dahildi. Arkamadi adam gülerek
"Korkma prenses saç teline bile zarar gelmeyecek"Adama çok sinir olmuştum. Elimde olsa suratının ortasına bir Osmanlı tokadı geçiridim ama bunu yapmak için arkamı bile dönemiyordum.
Beni iki koluyla haraketsiz hale getiren birine de benim gibi 45 kilo 158 bir kızın attığı tokadın sinek ısırığı gibi geleceğine emindim.Kısa bir süre olan sessizlikten sonra adam "şimdi senin ağzını açacağım, sakın bağıramaya çalışma dedi."
Onay vermek için başımı salladım.
Adam güzell diyerek ağzımı açtı.
O kadar bastırmıştı ki ağzımın içi uyuşmuşdu.
Tabikide de adamı dinlemedim ve var gücümle "Yardım edin. " Diye bağırdım. Adam bir anda diğer elini de vücudumdan ayırdı. Adam beni arkam ona ve diğerlerine dönükken yakaladığı için yüzünü görememiştim. Bir anda yüzümü ona çevirdim ve adamı gördüm. Tam da tahmin ettiğim gibi 1.90 boylarında, 30'lu yaşlarda, kaslı ve yılışık suratlı serserinin tekiydi.Adam bir anda sinirle bana döndü ve
"Sen laftan anlamaz mısın, kulağımın zarını patlattın cartlak sesinle, tam bir gerizekalı olduğun için hiç kimsenin geçmediği ıssız bir ara sokaktan geçiyorsun ve bağırıca sesinin duyulcağımı sanıyorsun, aptal" dedi.Kendine laf edilmesine asla tahammül edebilen biri değilim. Bu adam kim oluyor da benimle böyle konuşuyor.
"Ne diyorsun lan sen, sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun? "
Diyerek adamın üstüne yürüdüm.
Aramızda yaklaşık bir santimlik bir mesafe kalmıştı. Tam ona vurmak için elimi kaldırdığımda adam sırıtarak bana baktı ve var gücüyle bana vurdu.
3 saniye içinde kendimi yerde bulmuştum.En son hatırladığım şey o pislik herifin bana attığı tokatdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoldaki Mektup
Mystery / ThrillerYoldaki gördüğüm o mektubu almak belki hataydı. Belki de bu hata başka aşklara yelken açacaktı.