Zamanla unutursun derler ya hep, işte o külliyen yalan. Kaç saniye, kaç dakika, kaç saat, kaç gün kaç yıl geçerse geçsin bazı şeyleri unutmazsın, unutmazsın. Unuttum dersin ama o his arada bir kalbine düşer ve içini parçalar. Bu his seni hep takip eder, ta ki ölümüne kadar...
Umut saatlerdir annesine kavuşmuş bir bebek gibi uyuyordu. Vücudunun titrediğini hissediyordum. Başını sağa sola çevirip "hayır hayır hayır..." Diye sayıklamaya başladığında kabus gördüğünü anlamıştım.
Ateşi var mı kontrol etmek için avucumun içini alnına dayadığım sırada gözlerini aralayıp başını hafif sağa doğru çevirerek şaşkın gözlerle bana baktı. "Ne yapıyorsun Balkız?
" Saatlerdir kucağımda titriyotsun havale geçirmeni istemediğim için kontrol ediyordum. "Sözlerim onu şoka sokmuştu. Gerçekten en az üç saattir kucağımda yattığını uyandıktan beş dakika sonra mı fark ediyordu. Hemen kucağımdan kalkıp doğruldu.Üstüne örttüğüm pikeyi koltuğun arkasına attıktan sonra bacaklarını kelebek yapıp oturdu.
Yüzümdeki şaşkınlık silinemezken kelimeler ağzından bir bir döküldü.
"Ben annem öldüğünden beri kimsenin kucağında uyumadım. Hatta annem öldükten sonra bir daha hiç doğru düzgün uyuyamadım. Seninde başka bir şey var Kumsal, beni 9 yıl sonra ilk defa mutlu eden biri var hayatımda.Sözleri gözlerimi doldururken kendimi tutamadım ve kollarımı bedenine sararak ona kocaman sarıldım.
Normalde asla üç gün önce tanıştığım birine sarılmazdım, cinsiyeti ne olursa olsun.Umut da kollarını belime dolamıştı, bu küçük odada sanki her şey kül rengiyken bizim sarılmamız etrafı parlatıyordu.
Birbirimizi daha sıkı sardıkça oda git gide aydınlığa kavuşuyordu adeta."Söylesene Umut" dedim. Benim kadar odun bir insan neden üç gün önce tanıştığı birinin kucağında uyumasına izin verip, onun hikayesine hüzünlenip
üstüne bir de ona sarılır? "Umut sırıtarak bana baktı. "Belki de şeydir, ilk görüşte aşk."
Bu söz karşısında gözlerim fal taşı gibi açılmış ona bakarken haince gülümseyip aramızda en fazla bir santimlik bir mesafe bırakacak şekilde bana yaklaştı.
Dudaklarıma bakarak dudaklarını dudaklarına bastırdı ve diliyle dudaklarını ıslattı.
Beni manipüle etmeye çalışıyordu ve bunu çok güzel beceriyordu.Daha fazla dayanamdım ve parmaklarımı ensesine geçirerek dudaklarına bir öpücük bıraktım. Yaptıpım şeyin şokuyula hemen kendimi geri çektim.
O hiç şaşırmadan "Tam da bunu bekliyordum Balkız." Belimden kavrayarak beni kendine çektiğinde sıcak nefesini ensemde hissediyordum. Elleri ile saçlarımı toplayıp dudaklarıma yapıştı.
Selam aşklarım. 6. bölümün de sonuna geldik. 100 okunmayı geçmişiz, gerçekten çok mutluyum Allah 100'ün yanına bir sıfır daha eklenecek günleri nasip etsin.
Bir arkadaşımın beni romantik sahne, romantik sahne, romantik sahne diye darlaması sonuncu böyle bir bölüm çıktı ortaya. Umarım beğenirsiniz.🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoldaki Mektup
Mystery / ThrillerYoldaki gördüğüm o mektubu almak belki hataydı. Belki de bu hata başka aşklara yelken açacaktı.