Bora Kaya: Babasının Amerika'daki şirketinde patron olarak çalışıyor. Mimarlık okumuş şirketin başına geçmiştir. 28 yaşında.
Mert Kaya: Abisi gibi mimarlık okumuş. Abisiyle birlikte Amerika'daki şirkette durmakta. 27 yaşında.
Uraz Kaya: Tıp okumuş, bir hastanede yüksek yatırım ve yaptığı çalışmalar ile yaşına rağmen doktorluga yükselmiştir. 26 yaşında.
Bartu Kaya: Hukuk üniversitesini yeni bitirmiş. Bir yandan babasının isteği ile şirketinin avukatlığını aynı zamanda normal avukatlık yapıyor. 24 yaşında.
Burak Kaya: Üniversite son yazılım okuyor. Bir yıl olan sorunlardan dolayı son yılı ikinci kez tekrar okuyor. 23 yaşında.
Buğra Kaya: En küçük kardes 15 yaşında. Yağmur ile aynı özel okula gidiyor.
Yağmur Kaya (Yılmaz): Asel Miray ile karıştırılan kız. 17 yaşında. Sözel sınıfında özelde okuyor.
Aras Yılmaz: Hukuk son sınıf öğrencisi. Asel Mirayın üvey abisi. 22 yaşında.
Asel Mira Yılmaz(Kaya): Sayısal sınıfında özel okulda okuyor. 17. yaşına yeni girdi.
Yasemin Kaya: Asel Mirayin öz annesi. 47 yaşında.
Yavuz Kaya: Asel Mirayin öz babasi. 50 yaşında.Gülay Yılmaz: Yağmurun öz annesi. 48 yaşında.
Mehmet Yılmaz: Yağmurun öz babasi. 52 yaşında.
----------------------Yazım hataları olabilir her seferinde okuyup yayimlamaya çalışacağım. Şimdiden istekleri yorumları yazabilirsiniz. Umarım güzel bir şekilde başlarız. Çünkü oy almadan pek yazasım gelmiyor açıkçası. Daha önce başka bir kurgu yazmistim ve olmayınca silmiştim. Yine aynı son olmaz umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel/Gerçek Ailem
ChickLitÖn yargılar ile dolu bir abi takımı ve onlara katlanmaya çalışan bir Asel Mira. 17 yıllık hayatım alt üst oluyor ve hiç bir şey yapamıyorum.