1BÖLÜM

42 7 1
                                    

Bağırma boşuna baban seni sattı !
Duyduğum sözlerle biraz önce sinirle bağırdığım da gürleyen sesim aniden içime kaçtı "Ne...Ne saçmalıyorsun ?benim odamda sanki kendi odasındaymış gibi ağır ağır yürüdü bana doğru "bu oda ...bu ev..."derken gözlerini tavanda gezdirdi bu kartlar ...derken tüm limitsiz kartlarım da elindeydi sahip olduğun her şey benim soluğu soluğuma çarpacak kadar yakınlaştığında duyduklarımın çok yersiz bir şakadan ibaret olduğunu düşünerek tutulmuştum elini yaz kreasyonunun en nadide parçası olan elbiseme attı üstündeki bu kıyafetler benim... İpek kumaşı avuçlarında sıktı üzerimden koparıp atmak ister gibi içindekide benim hayır diye mırıldanarak başlayan isyanım akabinde hayır sen kimsin ya şaka mı bu komik mi ha bu bu ne hadsizlik diye dur durak bilmeyen haykırmalara dönüştü sahip olduğun bu hayat ellerinden kayıp gitmek üzere alina ...benim bir sözümle sosyetedeki yerine sahte arkadaşlarına tüm giyinme odana kuaförlerine bir asalaktan farkı olmayan yaşam koçuna...hepsine...hepsine veda edeceksin dedi beni sadece bakışlarıyla bile korkuturken ne sen ne neden... Neden yapıyorsun bunu dedim çenem kasılı ağlamamak için tıslarken yapacağımı kim söyledi belkide yapmayacağım dudaklarını büküp omuzlarını belli değil der gibi kaldırdı ve indirdi benimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor oluşunun eğlencesinden gözlerindeki hareler titredi zevkle elini ipek elbisemden çekip ardında kavuşturdu sen karar vereceksin alina sonat...bunları kaybetmek istiyormusun hayır tabikide dedim hızla başımı sallayıp bir de utanmadan soruyor oluşuna sinsice gülümsedi güzell çok güzell ...dedi yine zevkle ardından aklına bir şey gelmiş gibi elini kaldırdı yalnız on beş milyar dolar alina ne tüm bunlara diyorum on beş milyar dolar verdim şirket bu ev tüm gayrimenkulleriniz ...her şeyiniz hayretle soludum ama konuşamadım çok basit alina sen on beş milyar doları düşünme bırak çok daha basit bir ödeme şekli var derken kulağıma eğildi ne isteyeciğinden korkarak titredim kulağıma eğilişiyle bir gece diyecekti belki de binlerce gece bana böyle bakan birinin isteyeceği şey ancak böyle bir şey olurdu lakin o daha ağırını söyledi bir çocuk istiyorum o sürtük ablanın çıkartıp attığı gibi atıp gitmeyeceğin bir çocuk istiyorum !
ARKADAŞLAR TOHUM ADLI KITABIMIZIN BİRİNCİ BÖLÜMÜ BİTMİŞTİR KEYİFLİ OKUMALAR.

TOHUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin