ზურმუხტის სასახლე • 8

180 43 94
                                    

- როგორი იყო შხაპი შენი მარჯვენა ხელის დახმარებით? - ვიქტორიას დამცინავი ხმა ნერვებს უშლის. საერთოდ რატომ იფიქრა, რომ  ვიქტორია ვერ მიხვდა სინამდვილეში რატომ შევარდა სახლში, განსაკუთრებით კი შხაპში?

- მშვენიერი. - კბილებში ცრავს და გვერდით უჯდება. გრძელ დივანზე ნურუც გაწოლილა და მთქნარებით შეჰყურებს ტელევიზორს.

- ეჭვიც არ მეპარება. - ეცინება ვიქტორიას.

- მეგონა შენ და ჯიმინი საუკეთესო მეგობრები იყავით. - ცდილობს ლაპარაკი იმ თემაზე გადაიტანოს, რაც მართლა აინტერესებს. ვიქტორია ტუჩებს კუმავს, თითქოს ფიქრობს კიდეც, თქვას თუ არა.ბ

- იმპერატორებს მეგობრები არ ჰყავთ, მხოლოდ დროებითი მოკავშირეები. - კბილებში ცრავს, ტელევიზორს ისე აშტერდება, თითქოს სურს შუაში გაბურღოს. - იმპერატორებისთვის სიყვარულით ქორწინება და მეგობრები ფუფუნებაა, რომელმაც შეიძლება ის დაღუპოს.

- ანუ შენი მეგობარი არაა...

- მე მეგობრები არ მყავს, იუნგი. - მისკენ იხედება, იუნგი კი მის ნაცრისფერ თვალებში ჩამდგარ ნაღველში და სევდაში იკარგება. - მყავს მოკავშირეები, მსახურები და მტრები, იმის იქით არავინ.

- ნუთუ არასდროს გამოგიცდია ვინმესთან გულწრფელი ყოფილიყავი?

- მხოლოდ შენთან. - ეღიმება ვიქტორიას. - ვიჯექი ხოლმე და შენს ფოტოებს ვანდობდი ყველაფერს. - მზერას არიდებს. - ვერც კი ვოცნებობდი, რომ ოდესმე ჩემი კუმირი ჩემს გვერდით იჯდებოდა და მასთან ასე შევძლებდი საუბარს.

- შენი კუმირი იმ დღეს მოკვდა, როცა მოიტაცეს და მანქანაში ჩატენეს.

- თუ თავისუფლება წაართვეს?

- ჩემთვის თავისუფლება მუსიკის შექმნის შესაძლებლობა იყო და კი, ესეც წამართვეს.

- სწორედ ამიტომ არ გინდა ტახტზე ასვლა?- იუნგი ოხრავს, როცა ვიქტორიას მომლოდინე მზერას ხედავს და თანხმობის ნიშნად თავს უქნევს. - ესეიგი სწორი ვარ. წამომყევი.

Emerald Castle Where stories live. Discover now