💛🤗

51 5 0
                                    

რამდენიმე ხანᲨი ჯინმაც გააᲗავა ჯუნის პირᲨი, ნამჯუნს ისეთი გახარენული სახე ჰქონდა რომ ვერც კი წარმოიდგენთ. ჯინის სპრემა მარწყვივით გადაყლაპა, გეგონებოდა რამე სასიამოვნო გემოს წვენს სავმდესო. ჯუნი ბიჭს გვერდით მიუწვა, მკერდზე აიხუტა და თმაზე დაუწყო თამაᲨი.
ჯინის pov: ღმერთო, უკვე მეც გავათავე ვერც კი წარმოვიდგენდი რომ ცხოვრებაში ოდესმე ასეთი რამ გადამხდებოდა თავს. როგორც ჩანს ნამჯუნი ძალიან გახარებულია. ძალიან დაღლილი ვარ სჯობს დავიძინო, მაგრამ მოდი ჯერ რაღაცას ვიკითხავ...
- ჯუნ რატომ შეგიყვარდი?
- მე შენი პიროვნება მომწონს, მოდი პატარა მინიშნებას მოგცემ.
ბავშვობაში ერთი მეგობარი მყავდა ის ჩემი სახლის მოპირდაპირე სახლში ცხოვრობდა და მოფერებით ჯინჯინს ვეძახდი. გაგახსენდა?
- მოიცა ნუთუ ის ბიჭი შენ ხარ?
-კი, მე ვარ.
-...
ჯინს იკვე ჩასძინებოდა. მისი ეგრედწოდებული მამიკო კი ზემოდან დაჰყურებდა ამ პატარა ანგელოზს.

მეორე დღე:
_ პირველად ჯუნს ეღვიძება, ის ცდილობს რომ არ გააღვიძოს მისი პატარა და ნელ-ნელა იწყებს მის ლოყაზე ხელების სრიალს. რათქმაუნდა ეს ჯინმაც იგრძნო და ცოტათი გამოძრავდა, შემდეგ კი თვალები ნელ-ნელა გაახილა.
-პატარავ უკვე გათენდა. უთხრა ჯუნმა ბიჭს და ტუჩებზე ნაზად აკოცა.
- ჯუნ...
- გისმენ ჩემო პატარავ.
- მრცხვენია ამას რომ გეუბნები მაგრამ... ტ...ტრაკი მტკივა.
- ჰა ჰა ჰაა. გადაიხარხარა ჯუნმა და ისევ ჯინს მიუბრუნდა.
- ძალიან გტკივა?
- კი
- სად?
- აი აქ, ხვრელთან
- მოდი მასაჟს გაგიკეთებ.
- ააჰ
- გსიამოვნებს?
- კი ძ-ძალიან
- კარგია.
- კიდევ გინდა?
-კი მიდი გთხოვ.
ჯუნს სახეზე ეშმაკური ღიმილი შეეტყო რომელიც ჯინმა ვერ შეამჩნია. ნამჯუნმა ნელ-ნელა შეაცურა თითი ჯინის ანუსში.
- ააჰ...აჰჰ...აჰჰ ჯუნ გთხოვ გაჩერდი მტკივა.
- კარგი როგორც ჩემი პატარა იტყვის.
-კიდევ ძალიან გტკივა?
- ისე ძალიან აღარ, იქნებ ექიმთან მივიდე?
- არ ვიცი კარგი იდეაა.
-კარგი.
- გტკივა? კიდევ ხომ არ გავიმეოროთ ის რაც გუშინ გავაკეთეთ?
- ჯუნ შე გარყვნილო.
- კარგი ბოდიში.
ჯუნი ნელა წამოდგა და აბაზანაში შევიდა. როდესაც გამოვიდა ჯინს ისევ არაფერი ეცვა და საწოლში იწვა.
- ჯუუნ ვერ ვდგები, მტკივააა.
-კარგი, მოდი ჩემთან. ჯუნს სახეზე ღიმილი შეეტყო. ბიჭთან მივიდა და ხელში აიყვანა, შემდეგ კი სააბაზანოში შეიყვანა.

სიყვარული ქარიშხალში ( დასრულებული )Where stories live. Discover now