თეჰისა და ჯეონის დეიდას შირის ძალიან კარგი და ტკბილი საუბარი შედგა. თეჰიმ და გუკმა ერთმანეთი გაიცნეს, ერთმანეთთან შეგუება დაიწყეს და საბოლოოდ აღმოაჩინეს რომ ჭეშმარიტები იყვნენ.
1 წლის შემდეგ:
ჯინს და ნამჯუნს პატარა ალფა შეეძინათ, მამასავით პატარა თვალები და მამიკოსავით სისხლივით წითელი ტუჩები აქვს. ჯუნი თავის ომეგას ევედრება რომ საბოლოოდ დაქორწინდნენ მაგრამ ჯინი პასუხობს-" ჯერ არა ჩვენი ალფა რომ გაიზრდება მაშინ მინდა რომ ქორწილი გადავიხადოთ,თან ლამაზ შარვალ კოსტუმს შევურჩევ".
ნამჯუნსაც რაღა გზა აქვს?! უნდა დაჯდეს და თავის ომეგას დაემორჩილოს თორემ კარგი რამ არ მოხდება.იუნგი და ჯიმინი უკვე დაქორწინდნენ, ნეტავ გენახათ რა სახე ჰქონდა ჯუნს მათი ნიშნობის ბეჭდის დანახვისას.
კინაღამ მოკვდა კაცი, ჯიმინი ზურგზე გადაიკიდა და შემდეგ იუნგის მიუბრუნდა-" ჯერ ჩემი ომეგის მიერ დასმულ კითხვებს გადაურჩი და მერე მოგათხოვებ ჩემს ძამას"-ო ასე მიუგო ჩვენმა ჯუნმა. კითხვები მართლაც ძნელი იყო, იუნგის თავი იასონი ეგონა რომელსაც მშვენიერი მედეასა და ოქროს საწმისის გატაცება სურდა. მართალია იასონმა ეს ყველაფერი უფრო მარტივად გააკეთ თან ფიზიკური ძალით, მაგრამ ჯინის მიერ წამოსული კითხვები უფრო ძნელი აღმოჩნდა.
ყოველი შემთხვევისთვის ახლა ჯიმინი ორსულადაა და მაგარი ჩასუქდა, არ გეგონოთ რომ იუნგის ამის გამო ის შესძულდა, არა ეს ყველაფერი პირიქითაა, სამსახურიდან მოსულს ერთი სული აქვს ხოლმე როდის მოეფეროს მის პატარა ბიჭს და ერთი მაგრად წამოუტყაპუნოს ფუმფულა საჯდომზე ( დედა რეებს ვწერ ვიღაცას 30 წლის ვეგონები ვიდრე 11-ის).თეგუკის ამბავიც თითქმის ერთნაირია როგორიც იუნმინის მაგრამ აქ ჯუნი იფრო გადაირია იმიტომ რომ ჯონგუკი მანიაკს დაემსგავსა თეჰიონის გადამკიდე.
დასასრული.
აჰა დეისვენე გოგო ეხლა, ეხლა ახალ ფიკს ვიწყებ და ერთი ადამიანისგან ველი პასუხს იმასთან დაკავშირებით რაც შევთავაზე ანუ ახალი ფიკის შინაარსის მოფიქრებაში.
ჯერ მის სახელს არ ვასახელებ რადგან პასუხი არ მიმიღია 😚😚პკ...
მე მალე დავბრუნდები.
YOU ARE READING
სიყვარული ქარიშხალში ( დასრულებული )
Randomეს ამბავი მოგვითხრობს, მაფიის ბოსის, კიმ ნამჯუნისა და კიმ სეოკჯინის სიყვარულის ისტორიაზე. მაფიის ლიდერს ნამჯუნს 17 წლის ბიჭი შეუყვარდება ჯინი. ჯუნი მას მოიტაცებს, ამისდა მიუხედავად ჯუნი ბიჭს უფლებას აძლევს რომ მეგობრებთან ერთად გაერთოს, იშოპინგოს...