ნამჯუნი ქორივით დააცხრა ჯინის ტუჩებს, საწოლზე დააწვინა და ნელ-ნელა შეუდგა ტანსაცმლის გახდას. ბოლოს როდესაც ჯინის ტრუსამდე მივიდა, ჯინს ლოყებმა უღალატა და სიმორცხვისგან გაწითლდა.
-არ გინდა რომ შენი პატარა ბიჭი ვნახო?
- ...
-ნუ მორცხვობ, ამიერიდან ამას ხშირად გავაკეთებთ.
- კარგი.
მან უცებ გახადა საცვალი ბიჭს. ჯერ ერთი თითი შეაცურა მის ანუსში, ჯინს ამაზე ხმამაღალი კვნესა ამოხდა.
- ააჰჰ, აჰჰჰა მე...ტტი მინდა მა...მიკო ააჰ.
-როგორც ჩემი პატარა იტყვის.
ახლა უკვე ნამჯუნი ორი თითით მოძრაობდა ჯინის ანუსში.
-ჯუნ ნუღარ მაწვალებ.
-ჯუნ?
-მამიკო... ააჰ.
ნამჯუნმაც აღარ დააყოვნა თან უკვე ჯინიც მზად იყო. თავისი პენისი ნელ ნრლა შეაცურა ბიჭის ანუსში, ცოტა ხნით შეჩერდა უნდოდა რომ ჯინი კარგად შეჩვეოდა მისი ორგანოს ზომას. ჯინმა თვითონ დაიწყო მოძრაობა რაც იმას ნიშნავდა რომ ის მზად იყო. ჯუნმა ჯერ ნელ-ნელა დაიწყო მასში მოძრაობა. შემდეგ ცოდა აუჩქარა, საბოლოოდ კი მხეცივით დაიწყო მასში მოძრაობა. ისე არ მითქვამს რომ ჯინი ომეგაა, ალბათ ყველა ვხვდებით თუ რა მოხდება ამის შემდეგ.
-პატარავ უკვე ვათავებ.
- მაგრამ ჯერ მე ვერა.
ჯუნმა ბიჭში გაათავა, მაგრამ ჯერ ჯინს არ გაუთავებია. ნამჯუნმა ბიჭის ანუსი პირში ჩაიდო და მინეტის გაკეთება გადაწყვიტა. ჯინს დიდი ზომის არც ჰქონდა რის გამოც ნამჯუნი მის ორგანოს მთლიანად იდებდა პირში და თან მᲘს კვერცხებს ხელით ეთამაშებოდა. ეს ჯინს ძალიან მოწონდა და ორმაგად სიამოვნებდა.
---------------------------------------------
დავბრუნდი, კარგი მოკლედ აი დაპირებული თავიც. მოკლედ ძაან დაღლილი ვიყავი ამ საკონტროლოებით. თან სკოლიდან გადავდივართ სხვა სკოლაში რადგან ჩვენს სკოლას არემონტებენ. ხოო სხვა სკოლამ უნდა შეგვიფაროს დაახლოებით 2 წელი. ვიცი ვიცი ძალიან პატარა თავებს ვწერ მაგრამ დროც აღარ მაქვს. კიდევ ვი ნც კითხულობთ... ისინდისეთ და დაავოუთეთ. ეს რომ დამეწერა თუ იცით რამდენი BL ფიქცია და დორამა ვუყურე? მაგრამ კარგი მაინც არ გამოდის, რაღაცები ამერ- დამერია ყველაფერი სულ აიბურდა და ასე შემდეგ.
Sorry.
YOU ARE READING
სიყვარული ქარიშხალში ( დასრულებული )
Randomეს ამბავი მოგვითხრობს, მაფიის ბოსის, კიმ ნამჯუნისა და კიმ სეოკჯინის სიყვარულის ისტორიაზე. მაფიის ლიდერს ნამჯუნს 17 წლის ბიჭი შეუყვარდება ჯინი. ჯუნი მას მოიტაცებს, ამისდა მიუხედავად ჯუნი ბიჭს უფლებას აძლევს რომ მეგობრებთან ერთად გაერთოს, იშოპინგოს...