ახალი თავი!!!

29 3 0
                                    

ახლა გადავხედოთ თუ რა მოხდა წინა თავებში!
აი,აი, ზუსტად ეს მჭირდებოდა...
ჩვენი ჯინი.
ნეტავ რა ხდება?!
რატომ აქვს მას გულისრევის შეგრძნებები?!
რატომ გრძნობს თავს სუსტად?!
რატომ სტკივა მუცელი ასე ძლიერ?!
რატომ ჭამს გამუდმებით?!
რა ხდება?!
და რა დაემართა მას?!
დიახ, დიახ თქვენი ბინძური გონება სწორს გეუბნებათ!
მართალია! ჯინი ორსულადაა, ეს თვითონაც არ იცის, და ჯუნს საიდანღა ეცოდინება აბა?! (გედვიქცეთ იმერლადა) პლიოსტა ჯინი თავისი შვილის მამის (დავაგრძელოთ) კალთაში ზის, ეწუწუნება და ეწუწუნება წოუღო კაცს ტვინი, არადა არ ელევა საწუწუნო რაა. "ჯუნ მუცელი მტკივა მომეფერე", "ჯუნ მშია რამე მომიმზადე ოღონდ რამე არ გააფუჭო თორემ თავით აგაწმენდიებ", "ჯუნ მოდი ხელი მომისვი კიდე მტკივა", "ყურძენი მინდა", "მარწყვი მინდა", "გონია მევიწამლე სახეზე არ იმოქმედოს არ დავუშნოვდე" და ასე შემდეგ.
ეს ჩვენი საწყალი ნამჯუნი თვით ამხელა მაფიის ლიდერი კაცი იქით აქით დარბის, აღარ იცის რომელი გააკეთოს. მარწყვი, ბანანი, მსხალი, ქლიავი, საზამთრო, ნესვი და ყურძენი ჯინს ერთ წამს უნდოდა, მოატანია იმ საწყალს და მერე გადაუნდა ( ალბათ დანახვამაც იკმარა, ისე ხო კარგი თანმიმდევრობაა😁).
-ჯინ საყვარელო რაღაც ორსულ ქალს ემსგავსები ნელ-ნელა.
-ორსული არა ის კიდე, შენ გირჩევნია აქანე მეეთრე და მუცელზე შემილოცო რამე. აი ხო იცი ის შელოცვა_ " ალანაი მალანია ჩემი ხელი წამალია"
-აუ ჯინ გთხოვ შელოცვებს ნუ გამაკეთებიებ რა, კუდიანი კი არ ვარ. ისე ჩემმა ბებიამ იცოდა შელოცვები კი გვშველიდა ხოლმე ყველას.
- შენ რა ხარ ამნაირი უნიჭო სექსის გარდა არაფერი რო არ იცი.
- სექსის და მაფიის.
- ბოდიში მაგი რო არ გარიო ხოო არ შეიძლება!
- ბოდიში ბოდიში არ იტირო პატარავ. მოდი ექიმთან წავიდეთ იქნებ რამე ვირუსია.
-კარგი, კარგი გეთანხმები სახე არ დამიუშნოვდეს ამის გამო. მალე მალე ჩეიცვი.
- მაცვია, ახალი კოსული ვარ სამსახურიდან.
-ოკე ("ოკე ჯონი დეპ" _ აბა რამდენს გახსოვთ?) .
-*-*🤗🤗-*-*-*-*-

ბაი ბაი
მომდევნო თავი დაიდება დღეს საღამოს ან ხვალ. ან მოიცა... მაიტა ხუთი ვოუთი და დავდებ. ისე ხო ძლივს კიდე ვიღაც კეთილი გამოჩნდა და დამივოუთა. მაგრამ ასზე მეტმა ადამიანმა წაიკითხა (ოღონდ თითო თავი არ გეგონოთ)  მარტო ორი რატომააა კეთილი აქედან?


სიყვარული ქარიშხალში ( დასრულებული )Where stories live. Discover now