თეგუკი

35 2 0
                                    

აქ ზოგჯერ შესაძლოა ჯონქუქი დავწერო, ამისთვის ბოდიში ვიცი რომ ჯონგუკია სწორი მაგრამ რა ვქნა მე ასე მირჩევნია.
--☆ ☆--《 ქუქიტო 》

როგორც ჩანს თე ძალიან დათვრა, ღმერთოოო ვერც კი წარმოიდგენთ რამდენი დალია, არადა ძალიან ცუდი სიმთვრალე აქვს. როგორც წინა თავში ვახსენე ის ქუქის გვერდით იჯდა. ხან რას ეუბნეოდა საწყალ ბიჭს ხან რას. რასაც ჰქვია ყურებუ გამოუჭედა ჯეონს, მაგრამ... კარგად რომ დაკვირვებოდით გეგონებოდა რომ ეს ყველაფერი ჯეონს ძალიან მოსწონდა რაც მართლა ასე იყო. საბოლოოდ თეჰიონი დაიღალა და გამოირთო ( ანუ ხო ტელევიზორივით, დაღლაზე რა გითხრათ ტელევიზორი არ იღლება ვიცი მაგრამ რამდენიმე საათის შემდეგ ზედ ხომ ეწერება ხოლმე რომ 1 წუთში გამოირთებაო, მაგ დროს პულტის ერთ-ერთ ღილაკს უნდა დააჭირო ხელი და აღარ გამოირთება, მაგრამ როგორც ჩანს ჯეონს დაავიწყდა).

თეჰიონ pov: ძალიან ბევრი დავლიე,
უკვე ძალიან ცუდად ვგრძნობ თავს თან ამ ბიჭს რაღაც სისულელეებს ვუყვები, მაგრამ ნასიამოვნები ჩანს.
ჯინი და ჯუნი წავიდნენ ჯინი ცუდად გრძნობდა თავს, ჰობისთან ვიღაც ბიჭი მივიდა და საცეკვაოდ გაიწვია, როგორც ჩანს ჰობი დათანხმდა რადგან ჯინმა ძალით გააგდო სანამ წავიდოდნენ...

თეჰი გაითიშა, ჯეონი დიდად არ დაპანიკებულა, ბიჭი ხელში აიყვანა და სადღაც წაიყვანა ( ვაა რა გავრრპე).
სადღაც ტყეში წაიყვანა, ტყის შუაგულში კი დიდი ორ სართულიანი სახლი იდგა.

--------_-_-_-_-_--__-_-_-_-_--_
მეტს ვეღარ ვწერ😭😭
უცებ მუზა მომადგა და ისევ დამტოვა ( დამპალი ჩემი მიტოება შუა გზაში როგორ გაბედა). თან ეხლა სადაცაა ათი საათი გახდება.
ისე მგონი ეს კლუბის ამბავი ზაან გავწელე ხო? მაგრამ რა ვქნა ეს დამპალი მუზა ორი ძამი მოდის და მერე მიეთრევა.  ხვალ ისევ დავბრუნდები.  პაკა დაქალუშკებს

ხო ისე ახალი ფიქციის წერა დავიწყე ჩემი კლასის შესახებ... გაცნობის თავი დაწერილი მაქ უკვეეეე და მარტო 4 ნახვა აქ, ხოო ერთი დღეა რაც წერა დავიწყე მაინც კარგი შედეგია მგონი.

სიყვარული ქარიშხალში ( დასრულებული )Where stories live. Discover now