Untitled Part 27

32 3 2
                                    


ჯიმინი ძალიან გახარებული იყო, არც კი ეგონა რომ ასე ადრიანად იპოვიდა თავის გულის სწორს. ბევრჯერ უფიქრია თუ როგორი შესაძლოა ყოფილიყო მისი მომავალი ალფა. შავი ფერის თმა- დაემთხვა.
თაფლისფერი შავში გარდამავალი თვალები- დაემთხვა.
ძალზედ სექსბომბა- დაემთხვა.
კატისებრი სახე- იასნია.
ბოხი ხმა- იე ბროოო.
მხოლოდ მის სუნს ვერ გრძნობდა როდის გახდება სრულწლოვანი ერთი სული აქვს. ძალიან უნდა მისი ალფუნას სურნელი შეიგრძნოს.

იუნგისთან საქმე კი სულ სხვაგვარადაა.
არ ეგონა რომ სატანისთვის ღმერთი ასეთ ანგელოზს თუ გაიმეტებდა.

იუნგიც ჩართული იყო მაფიის საქმეებში და მოდი ასე ვთქვათ, ის ჯუნის ძმაკაცი და მრჩეველიც იყო. თან იმაზე ეფიქრებოდა 'ნეტავ იმ კოალას რა რეაქცია ექნება'-ო.

მისგან ასეთი სიტყვები ჯუნს არც კი უკვირდა მაინც ვირისგან წიხლი არ უნდა გეწყინოს.

მინმა პაკი სერიოზულ რესტორანში შეიყვანა სახელად "ლილი ფან" ( როდის აქეთ გახდა ნეტავ ლისა მზარეული?!)
იქ კარგი დრო გაატარეს ამის შემდეგ უფროსმა უნცროსი სახლში მიიყვანა (ენას ვერ ვაკავებ მინდა მაინც "მიათრია" დავწერო).
-----------
ავტორის სიტყვა: არ ვიცი რა დამემართა რატომ გავწელე ასე ძალიან კლუბის ფართი. ყოველი შემთხვევისთვის ფლეშბექი მაქვს გამოყენებული.
------------
გაგრძენლება:

ამ კლუბის ამბის შემდეგ ერთი კვირა გავიდა. ჯინმა ორსულობის შესახებ გაიგო და ძალიან გაუხარდა. ჰოსოკს დენა დაუმთავრდა, კიდევ კარგი ცოტა მალე. ჯიმინი და იუნგიც დაახლოვდნენ.
აი თეჰიონის და ჯუნგოკის რა მოგახსენოთ.
როგორც ადრე ვახსენე ქუქიმ პატარა ომეგა ( მთლიანად ომეგავერსი იყოს რაა)
სადღაც წაიყვანა. კონკრეტულად კი თავის ვილაში რომელიც ტყის შუაგულში მდებარეობდა. ძალიან ლამაზი ეზო ჰქონდა. ძანიან მოვლილი. იმის და მიუხედავად რომ ჯეონი აქ ათასში ერთხელ მიდიოდა, მაინც ფუსფუსებდნენ აქ ლამაზი ომეგები რომლებიც სახლს ალაგებდნენ. კონკრეტულად არ იცოდნენ ბატონი ჯეონს როდის მეეპრიამებოდა Მოსვლა, ასე რომ ნებისმიერ დროს სახლი უსუფთავესი უნდა იყოს.

სიყვარული ქარიშხალში ( დასრულებული )Where stories live. Discover now