5

163 19 29
                                    

Yalın - Zalim

Arkadaşlar kitabı paylaşıp, önerip destek olursanız çok sevinirim, yeni yazmaya başladığım için az okunuyor ve yorum ile oylarda çok az, sınır koyacağım artık sanırım. Eflâl adlı kitabımada göz geçirirseniz çok mutlu olurum , seveceğinizi düşünüyorum.

İyi okumalar🤍

"Bulut hadi gel antrenman başlayacak!" Bulut Arın'ın bu sözü ile Yanımızdan Ayrıldı ve Kabine gitti. Biz ise Özge ile oturmuş antrenmanın başlamasını bekliyorduk.

Sahaya göz atınca Barlasın orda olduğunu gördüm, formasını giymemişti.

"Bu niye değiştirmedi üstünü?" Özge bakışlarımın olduğu tarafa doğru bakınca konuştu.

"Bilmem belki sakattır oynayamıyordur."

Kollarımı birbirine bağlayıp arkama yaslandım ve konuştum.

"Sandalyeyi altımdan çekerken turp gibiydi şimdi ne oldu acab.. Ay aman Banane be! Banane! Oynamıyorsa oynamasın! Gıcık."

Özge kahkaha atmaya başladı ben ise anlamayarak ona baktım kaşlarım çatılı bir şekilde.

"Senin şu ani ruh değişimlerin bitiriyor beni" dedi çoğalan gülüşlerinin arasında.

Onun daha çok gülmesiyle bende gülmeye başladım.

Gözlerimi sahada dolaştırdıktan sonra kabinin olduğu tarafa baktım Bulutların çıkıp çıkmadığını görmek için.

"Of ne zaman gelicek bunlar?" Diye sordum sabırsızca.

Özge cevap vermeyince seslendim.

"Özge! Özgee!" Kafamı çevirip Özgeye baktığımda Aşık aşık Arın'a baktığını gördüm.

Arın'da Özgeye bakıyordu arada.

Özgenin bu şapşal haline gülüp önüme döndüm.

~

"Of çok yoruldum ya, ölüyorum resmen" Bulut antrenmanda kendine çok yüklenmişti o yüzdende şuan isyan ediyordu.

"Ben dedim sana kendine çok yüklenme diye gerizekalı maç değil sonuçta antrenman. Ama yok beni dinleyen var mı?"

"Şu eve bir varalımda kendimi koltuğa atıcam"

"Vardık bile." Cebimden anahtarı alıp kapıyı açtım ve tam içeri girerken Bulut beni ittirip oturma odasına koştu ve koltuğa attı kendini.

"Oha yavaş ayı!" Bende içeri girip ayakkabılarımı çıkardıktan sonra oturma odasına gittim.

"Hoş geldin güzelim." Abim çoktan eve gelmiştii holdingden.

"Abiimm erken gelmişsinnn" Abimin boynunu kollarım ile sarıp yanağından öptüm.

"Evet işler erken bitti, Babamda gelicek zaten yarım saate. Ben önden geldim. Nasıl geçti gününüz?"

Bulut ile aynı anda konuştuk

"Yorucu"

"Sıkıcı"

Abim kaşlarını çatıp bize baktı.

"Hayırdır ne oldu?"

"Abi antrenman vardı bugün."

"Hmm normal ozaman, Bir Tanem senin ki neden sıkıcı geçti?"

Ağzımı aralayıp konuşmaya başladım. "Ya sıkıcı değil aslında normal geçti ama eğlenceli şeyler yoktu canım sıkıldı o yüzden."

"Bu gün bir şeyler yapmak ister misiniz, Dışarda yemek yiyip Bowling'e Falan gidelim.

Anında gülümseyip heyecanlandım. "Ay çok güzel olurr"

bulut bana bakıp konuştu. "Bunda ne var bu kadar sevinecek? Her hafta yapıyoruz ve her seferinde böyle tepki vermeyi nasıl başarıyorsun anlamıyorum gerçekten."

Abim hemen beni korumak için devreye girmişti.

"Sana ne oğlum kırma kızın hevesini." Buluta dönüp oh olsun yaptım.

Bağırıp beni kovalaması uzun sürmemişti.

"Gel lan buraya!" Çığlık atıp oturma odasının ortasında koşmaya başladım, Bulutta peşimden koşuyordu.

"ANNECİİİMMM" Koltuğun arkasına geçtim, Abimde o sırada gülerek bizi izliyordu.

Bulut abimin önünde ben abimin arkasındaydım.

Bir anda bulut beni yakalamak için Haraket etti.

Hemen kaçıp konuşmaya başladım.

"Ya tamam söz yapmayacağım bir daha valla"

"Dora kaçma daha kötü olur görürsün!" Diyip masada duran su dolu sürahiyi eline aldığı an çığlık atıp daha hızlı koşmaya başladım, Abimde o sıra bizi durdurmaya çalışıyordu.

"Bulut onu bırak olmaz o." Tabii ki Bulut salağı abimi dinlemiyordu.

"Bulut kime diyorum!" Bulut tekrar dinlemedi ve beni kovalamaya devam etti.

Abim bu sefer ayağa kalkıp konuştu. "Dora ve Bulut! Durun ded.." Ve evet! Abim ıslanmıştı. Bulut tam beni ıslatıcakken ben abimin arkasına geçtim ve hedef abimi buldu. Ben arkada gülmemek için tırnaklarımı dudaklarıma geçiriyordum. Buluta bakıp kaç hareketi yaptım.

"Bulut kaç yoksa seni öldürücem." Bulut koşmaya başlayınca refleks olarak bende kaçmaya başladım Buluttan.

Abim Bulut'u Bulut Beni Kovalıyordu.

Bende abimi mi kovalasam acaba? Ay yok olan bana olur.

Hem gülüyordum hem koşuyordum.

"Ya tamam durun artı.." Bir anda Bulut yere abim onun üstüne düşünce Kahkaha atmaya başladım bir anda.

"Ah!" Diye inledi Bulut acı içinde.

"Abi kaç kilosun sen oha!" Abim bulutun kafasına vurup kalktı ve konuştu.

"Düzgün konuş benimle, ceza olarak buraları temizliyorsun şimdi. Akşam 7-8 gibide çıkarız.

Bulut, "Ya ama abi" diye itiraz edecekken abim konuştu.

"Hadi bulut, bende üstümü değiştiricem." Bulut konuşamadan abim odasına gitti.

Bende Buluta baktım ve gülüp konuştum.

"Kolay gelsin ikizciğim bende gidiyorum" dedim gülerek merdivenlerden çıkarken.

"Götürmüyorum seni Alaçatıya!"

Buluta döndüm ve konuştum.

"Abime söylerim götürmek zorunda kalırsın."

"Nefret ediyorum senden cüce!"

"Bende seni seviyorum aşkım" diyip öpücük attım ve odama çıkıp kıyafetlerimi değiştirdim. Saat daha 1 buçuk olduğu için 2-3 saat uyuduktan sonra duşa girip hazırlanacaktım. Telefonu komidinin üzerine bıraktım ve şarja takıp yatağıma yattıktan sonra kendimi uykuya bıraktım.

Bölüm nasıldı canlarr? Beğendiniz mii?

Acının ilacı / Yarı Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin